حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی کامل ردمی پد پیش از رونمایی توسط ویدئو آنباکسینگ فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ردمی، شایعات

طراحی کامل ردمی پد پیش از معرفی این دستگاه از طریق یک ویدیو آنباکسینگ فاش شد. شیائومی هم اکنون خود را برای رویداد چهارم اکتبر (۱۲ مهر) آماده می‌کند. در این رویداد از تبلت جدید این غول فناوری چینی، به نام Redmi Pad رونمایی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به بررسی ویدئو منتشر شده بپردازیم.

طراحی کامل ردمی پد در ویدئو جعبه گشایی دیده شد

پیش از این، مشخصات کلیدی این تبلت به همراه جزئیات طراحی آن فاش شده بود. هم اکنون اما ویدئویی در یوتیوب منتشر شده که آنباکسینگ ردمی پد را نشان می‌دهد و طراحی کامل آن را فاش می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، Redmi Pad، اولین تبلت اندرویدی این کمپانی خواهد بود. بنابراین، گمانه زنی های زیادی در مورد تبلت آینده Redmi وجود دارد. به عنوان مثال، برخی گزارش‌ ها ادعا می‌کنند که این تبلت به تراشه مدیاتک هلیو G99 مجهز خواهد بود. همچنین انتظار داریم که یک صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی به همراه چهار اسپیکر (با پشتیبانی از Dolby Atmos) برای این دستگاه در نظر گرفته شود ‌‌. هم اکنون ویدئو جعبه گشایی ردمی پد، طراحی کامل این دستگاه را فاش می‌کند.

Redmi Pad

به نظر می‌رسد نمایشگر بزرگ تبلت آینده ردمی دارای حاشیه های متقارن باشد. در حالت افقی، قاب بالایی دوربین سلفی را در خود جای داده است. این تبلت از طراحی unibody استفاده می‌کند. و تنها یک لنز دوربین در قاب پشتی قرار گرفته است. در لبه بالایی فریم، دو اسپیکر به همراه دکمه پاور دیده می‌شوند. لوگو Dolby Atmos بین بلندگو ها دیده می‌شود. بنابراین می‌دانیم که این دستگاه با پشتیبانی از قابلیت مذکور به بازار خواهد آمد. در لبه پایینی فریم ردمی پد، دو اسپیکر دیگر به همراه درگاه USB type-C دیده می‌شوند. لبه سمت راست میزبان دکمه های تنظیم صدا و درگاه کارت حافظه MicroSD است.

ویدئو منتشر شده نشان می‌دهد که (حداقل یکی از نسخه ها) ردمی پد به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد بود. خوشبختانه ردمی آداپتور شارژ را از محصول جدید خود حذف نکرده، و این تبلت از شارژر ۲۲.۵ واتی درون جعبه برخوردار است. همچنین یک کابل USB Type-A به Type-C نیز درون جعبه قرار دارد. باکس این دستگاه شایعه استفاده از صفحه نمایش ۱۰.۶۱ اینچی ۹۰ هرتزی را تأیید می‌کند ‌‌. طبق گزارش Gizchina، این تبلت از باتری پرظرفیت ۸,۰۰۰ میلی آمپری و تراشه مدیاتک جی ۹۹ استفاده خواهد کرد.

قیمت تبلت اقتصادی Redmi Pad فاش شد

 

نظر شما درباره تبلت آینده ردمی چیست؟ چه قیمتی را برای این دستگاه مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی