حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت تبلت اقتصادی Redmi Pad فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ردمی، شایعات

می‌دانیم که تبلتی از برند ردمی به زودی معرفی خواهد شد. هم اکنون قیمت Redmi Pad توسط اکانت شیائومی عراق در توییتر فاش شده است. تبلت آینده ردمی قیمت مقرون به صرفه ای خواهد داشت. بنابراین برای پایین نگه داشتن هزینه ها از تراشه قدرتمندی بهره نخواهد برد. گفته می‌شود که این دستگاه به تراشه مدیاتک هلیو G99 مجهز بوده؛ و از رابط کاربری سفارشی سازی شده ای به نام «MIUI Lite» بهره خواهد برد.

ردمی پد به رابط کاربری MIUI Lite مجهز می‌شود!

چندی پیش، تصاویر زنده ردمی پد شیائومی فاش شد. این تصاویر نشان می‌داد که تبلت آینده شیائومی ابعاد بزرگی داشته و یک دوربین در ماژول مستطیلی شکل آن قرار گرفته است. این دستگاه با نام «yunluo» در دست توسعه است. گویا حساب های رسمی شیائومی عراق و شیائومی کویت در توییتر، با انتشار پستی، قیمت Redmi Pad را به فاش کرده بودند. با آنکه پست های دو اکانت مذکور پاک شدند، اما Kacper Skrzypek اسکرین شاتی از این دو پست گرفته است.

تصویر تبلیغاتی ردمی پد

در برخی گزارش ها آمده است که تبلت Redmi Pad در دو نسخه با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. نسخه ارزان قیمت تر تنها ۲ گیگابایت رم داشته و نسخه گران تر ۳ گیگابایت قیمت خواهد داشت. این دستگاه احتمالاً دارای یک پنل LCD ۱۱.۲ اینچی با وضوح 2K خواهد بود. همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، تنها یک دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. گفته می‌شود که این دوربین به سنسوری ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

اسکرین شات پست شیائومی عراق

تبلت Redmi Pad چه قیمتی دارد؟

گفته می‌شود که Redmi Pad در حال حاضر به فروش می‌رسد. اما وب‌سایت Xiaomiui نتوانسته منبعی که این تبلت را به فروش می‌رساند، پیدا کند.‌ وبلاگ نویس مشهور فناوری یعنی Kacper Skrzypek، با انتشار پستی در توییتر فاش کرده که برای خرید تبلت ردمی پد در عراق باید هزینه ای معادل ۲۲۵ دلار پرداخت کنید. خرید این محصول برای کاربران کویتی هزینه بیشتری خواهد داشت. ساکنان کشور مذکور برای تهیه تبلت آینده ردمی باید ۲۳۲.۵ دلار پرداخت کنند.

مشخصات و رنگ بندی ردمی پد فاش شد؛ رونمایی در ماه آینده میلادی

نظر شما درباره تبلت ردمی پد چیست؟ آیا حاضر به پرداخت ۲۳۰ دلار برای تهیه این محصول هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی