حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل ردمی پد به همراه رندر های این دستگاه پیش از رونمایی فاش شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ردمی، شایعات

می‌دانیم که شیائومی ۱۲ تی و ۱۲ تی پرو در رویداد ۴ اکتبر (۱۲ مهر) این شرکت به همراه اولین تبلت ردمی معرفی خواهند شد. پیش از رونمایی ردمی پد، یک منبع آگاه مشخصات کامل آن را منتشر کرده است. در این گزارش جدید، علاوه بر مشخصات تبلت آینده ردمی، تصاویر آن نیز دیده می‌شود.

مشخصات ردمی پد به بیرون درز کرد: نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه مدیاتک

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، مشخصات کامل تبلت ردمی پد فاش شده است. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۱۰.۶۱ اینچی با وضوح ۱۲۰۰×۲۰۰۰ پیکسل مجهز خواهد بود. این نمایشگر رفرش ریت ۹۰ هرتزی داشته و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را داراست. کنتراست ۱۵۰۰:۱ و عمق رنگ ۱۰ بیتی از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش هستند. در زیر قاب پشتی این تبلت، تراشه مدیاتک هلیو جی ۹۹ قرار گرفته است.

تبلت ردمی پد

وب‌سایت Gizmochina در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که Redmi Pad دارای دو نسخه با ۳ و ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی (از نوع UFS 2.2) خواهد بود. باتری این محصول ظرفیت ۸,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همانطور که شایعات گذشته اشاره کرده بودند تبلت آینده ردمی تنها دارای یک دوربین در قاب پشتی خود است. این دوربین رزولوشن ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت، و از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز دقیقا وضوح مشابه با دوربین پشتی (۸ مگاپیکسل) داشته و زاویه دید وسیع ۱۰۵ درجه ای دارد. بنابراین هنگام گرفتن عکس یا ویدئو سلفی، افراد بیشتری می‌توانند درون کادر قرار بگیرند.

گفته می‌شود که این تبلت در بخش نرم افزار به روز خواهد بو.د ردمی پد از دوازدهمین نسخه اندروید برخوردار بوده و از رابط کاربری MIUI (شخصی سازی شده برای تبلت ها) بهره می‌برد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به چهار اسپیکر با پشتیبانی از دالبی اتموس، ضخامت ۷ میلی متری و وزن ۴۴۵ گرمی اشاره کرد. در ادامه این گزارش آمده است که Redmi Pad حدود ۲۵۰ یورو قیمت خواهد داشت. این محصول در سه رنگ خاکستری، نقره ای و سبز عرضه خواهد شد. در مورد اینکه آیا این شرکت برنامه‌ای برای عرضه نسخه 5G ردمی پد دارد یا خیر، اطلاعاتی در دست نیست.

مدیاتک Dimensity 930 و Helio G99 با معماری ۶ نانومتری TSMC معرفی شدند

نظر شما چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، قیمت ۲۵۰ دلار را برای Redmi Pad مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی