حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Redmi Pad 5G در تصاویر زنده دیده‌شد؛ اولین تبلت ردمی چگونه خواهد بود؟

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، ردمی

شایعات حاکی از آن است که ردمی در حال کار بر روی اولین تبلت خود است. تبلت ردمی که قیمتی رقابتی دارد، ممکن است Redmi Pad 5G نامیده شود. زیرا این نام در نظرسنجی MIUI 13 در چین در ماه های گذشته امسال ظاهر شد. طبق گزارش‌ها، تبلت ردمی در ماه گذشته توسط مرجع 3C در چین تایید شد. حالا اما یک عکس زنده از این دستگاه ادعا شده در ویبو منتشر شده است.

تصویر تبلت Redmi Pad 5G چیز زیادی در مورد این دستگاه فاش نمی‌کند. به نظر می‌رسد که این تبلت به یک شاسی فلزی با یک دوربین تکی در پشت مجهز شده است. همچنین به نظر می‌رسد که این تبلت مرموز ردمی با شماره مدل 22081281AC باشد که در سال جاری توسط مقامات 3C و CMIIT تایید شده است.

گواهی CMIIT پشتیبانی از اتصال 5G و Wi-Fi 802.11ac را تأیید کرد. در حالی که لیست 3C نشان می‌دهد که ممکن است این دستگاه با یک شارژر 67 واتی عرضه شود. هنوز مشخص نیست که آیا دستگاه 22081281AC در زمان عرضه، Redmi Pad 5G نام خواهد داشت یا خیر.

تبلت Redmi Pad 5G به چیپست مدیاتک مجهز می‌شود

تبلت Redmi Pad 5G احتمالاً به چیپست مدیاتک مجهز می‌شود

طبق گفته های کنایه آمیز شیائومی، تبلت Redmi Pad 5G می‌تواند از یک تراشه کم قدرت MediaTek استفاده کند. همچنین این احتمال وجود دارد که در آینده یک نوع Pro وجود داشته باشد که دارای یک چیپست قدرتمند باشد. منبع همچنین گفت که Redmi Pad 5G با نرم‌افزار MIUI Lite عرضه می‌شود که برای دستگاه‌ های ارزان قیمت ساخته شده است.

گزارش ها نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار بر روی چهار تبلت برای بازار چین است. در بین آنها انتظار می رود 22081281AC (شماره مدل کوتاه شده: L81A) به عنوان Redmi Pad 5G معرفی شود. شماره مدل کوتاه شده سه دستگاه دیگر L81 ،L82 و L83 است. این شماره‌ های مدل متعلق به سری پد شیائومی هستند که ممکن است شامل سه دستگاه باشد: شیائومی پد 6، شیائومی پد 6 پرو و ​​شیائومی پد 6 پرو 5G. اخبار اخیر نشان می‌دهد که Redmi Pad 5G ممکن است به زودی در هند نیز رونمایی شود.

 

منتظر رونمایی از اولین تبلت ردمی هستید؟ به نظر شما ردمی چه قیمتی را برای تبلت اقتصادی خود انتخاب خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، چیپ ارزون مدیاتک که 5جی هم باشه حتمأ دایمن سیتی 700 هستش، مشخصات دیگه ای که ازش گفته نشده بجز شارژ67واتی که اونم 100درصد نیستش،و دوربین تکی که اونم گفته نشده چندمگاپیکسل هستش، قیمت هم حتما میخواد زیر250 دلار بزاره چون دیگه بیشتر ازاین قیمت فکر نکنم بشه گفت اقتصادیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری