حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارازن شیائومی Redmi Pad رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ردمی

برند اقتصادی شیائومی یعنی Redmi اولین تبلت خود را امروز و در هند رونمایی کرد. ردمی پد در رده قیمتی ۱۵۰ دلاری قرار می‌گیرد و قرار است که کار را برای رقبای این برند چینی سخت کند. بیاید با تبلت ارازن شیائومی Redmi Pad آشنا شویم.

تبلت ارازن شیائومی Redmi Pad

پس از یک کمپین تبلیغاتی طولانی، بالاخره شیائومی هند تبلت اندرویدی Redmi Pad خود را معرفی کرد. این اولین تبلت در خط تولید Redmi است و لیست مشخصات قانع کننده ای را در کنار قیمت رقابتی به ارمغان می آورد.

تبلت Redmi Pad یک صفحه نمایش 10.6 اینچی LCD با وضوح 1200 در 2000 پیکسل و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز را ارائه می دهد. چهار بلندگو با تنظیم Dolby Atmos کنار صفحه نمایش قرار گرفته است.

مدیاتک Dimensity 930 و Helio G99 با معماری ۶ نانومتری TSMC معرفی شدند

این تبلت به چیپست هلیو G99 مدیاتک مجهز شده است و می توان آن را با حافظه رم 3/4/6 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 64/128 گیگابایتی انتخاب کرد. این تراشه نسبتا جدید بوده و ۴ ماه پیش رونمایی شد.

یک جفت دوربین 8 مگاپیکسلی روی تبلت Redmi وجود دارد و دوربین جلویی زاویه دید عریض 105 درجه‌ای را با قابلیت FocusFrame ارائه می کند. این قابلیت مانند Center Stage آیپدها قرار است عمل کند و حرکت شما را در حین تماس‌های ویدیویی ردیابی می‌کند.

شیائومی همچنین یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی برای این تبلت ارایه می کند. قسمت نرم افزار توسط اندروید 12 با MIUI 13 و ضمانت 3 سال پشتیبانی نرم افزار و 2 نسخه به روز رسانی اندروید پوشش داده شده است.

مشخصات کلی تبلت ردمی پد

مشخصات کلی تبلت ردمی پد

قیمت ردمی پد شیائومی و رنگ‌بندی آن

تبلت شیائومی Redmi Pad در رنگ‌های خاکستری گرافیتی، نقره‌ای مهتابی و سبز نعنایی عرضه می‌شود.

قیمت Redmi Pad در هند از ۱۵۳ دلار برای مدل 3/64 گیگابایتی شروع می شود. می‌توانید مدل 4/64GB را با قیمت ۱۷۸ دلار دریافت کنید این در حالی است که مدل رده بالای 6/128GB با قیمت ۲۴۵ دلار به فروش می‌رسد. فروش از فردا صبح (چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱) در هند آغاز می شود.

نظر شما درباره این تبلت اقتصادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)