حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شکایت کاربران آیفون 14 پرو از لرزش دوربین این گوشی در برنامه‌های شخص‌ثالث

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، دوربین

پس از عرضه آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس، برخی از کاربران اولیه این دستگاه‌ها متوجه شده‌اند که لنز اصلی دوربین پشتی به‌طور غیرقابل کنترلی در برنامه‌های شخص‌ثالث با عملکرد دوربین مانند اسنپ چت، تیک تاک و اینستاگرام لرزش داشته و از این مورد شکایت کرده‌اند. همچنین این مشکل تنها مختص برنامه‌های شخص‌ثالث بوده و در اپلیکیشن اصلی دوربین تأثیری ندارد.

لرزش دوربین آیفون 14 پرو

از زمان عرضه مدل‌های آیفون 14 پرو در روز جمعه، این مشکل توسط کاربران در Twitter ،Reddit ،TikTok و فروم MacRumors گزارش شده است، اما مشخص نیست که این مشکل چقدر گسترده بوده یا علت اصلی آن چیست. لنز اصلی در مدل‌های آیفون 14 پرو دارای لرزشگیر اپتیکال سنسور شیفت «نسل دوم» است و این امکان وجود دارد که لرزشگیر به‌دلیل یک اشکال نرم‌افزاری به‌درستی کار نکند، اما این صرفاً حدس‌وگمان است.

یوتیوبر Luke Miani نیز پیرامون این موضوع بیان داشت که او این مشکل را در یکی از واحدهای آیفون 14 پرو مکس که درحال آزمایش بوده، تجربه کرده است. Miani ویدیویی از این مشکل را به‌اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد لنز اصلی دستگاه به‌طور غیرقابل کنترلی می‌لرزد و او گفت که این اتفاق باعث شده است که لنز در استفاده بعدی، حتی در برنامه دوربین، به‌درستی فوکوس نکند. Miani همچنین بیان داشت که آیفون را به یک فروشگاه اپل برده و توانسته است گوشی خود را با یک دستگاه جدید تعویض کند.

لرزش دوربین آیفون 14 پرو

لرزش دوربین آیفون 14 پرو

اگر مشکل به‌دلیل یک باگ نرم‌افزاری باشد، اپل می‌تواند در نسخه بتای iOS 16.1 اصلاحی را بر روی آن اجرا کند. تا زمانی که این مشکل حل نشود، دارندگان آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس باید از باز کردن دوربین در برنامه‌هایی مانند اسنپ چت، تیک تاک و اینستاگرام در صورت نگرانی در مورد آسیب احتمالی به سیستم دوربین عقب خودداری کنند. ما هرگونه اطلاعات اضافی در مورد این مشکل، ازجمله هرگونه پاسخی از طرف اپل را به‌محض در دسترس قرار دادن، به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما پیرامون مشکل لرزش دوربین آیفون 14 پرو در برنامه‌های شخص‌ثالث چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی