حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی Xperia Stream رسما معرفی شد: لوازم جانبی خنک‌کننده و استریم مخصوص Xperia 1 IV

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سونی، لوازم جانبی

سونی امروز دومین رویداد معرفی خود در ماه جاری را به پایان رساند؛ اما برخلاف انتظارات، گوشی هوشمند گیمینگ جدیدی را معرفی نکرد. درعوض، این شرکت از لوازم جانبی استریم جدید برای گوشی پرچمدار خود، Xperia 1 IV، با نام Xperia Stream پرده برداشت. برخلاف کنترلرهای بازی متداول مخصوص گوشی‌های موبایل مانند Razer Kishi v2 که چندی پیش معرفی شد، Xperia Stream سونی فقط برای استریم مناسب است زیرا دکمه یا جوی استیک اضافی ندارد. این گجت درحقیقت دارای چندین پورت و یک فن است که به کاربران کمک می‌کند تا بازی‌ها را به‌طور یکپارچه از Xperia 1 IV استریم کنند.

سونی Xperia Stream

Sony Xperia Stream دارای طراحی ارگونومیک با پشتی خمیده است تا در طول استریم طولانی‌مدت، در دست گرفتن آن برای کاربران راحت باشد. این گجت همچنین دارای یک فن خنک‌کننده در پشت برای کنترل دما و چهار پورت مختلف در پایین خود است. ازجمله این پورت‌ها می‌توان به HDMI با اندازه کامل با پشتیبانی از خروجی 120 هرتز 1080p، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB Type-C و پورت اترنت اشاره کرد.

علاوه‌بر این، Xperia Stream با تقویت‌کننده بازی در Xperia 1 IV ادغام می‌شود تا وضعیت دستگاه شما را نمایش دهد و در صورت نیاز، فن خنک‌کننده را فعال کند. تقویت‌کننده بازی همچنین به شما امکان دسترسی به کنترل‌های دستی سرعت فن و تنظیم تقویت حرارتی را می‌دهد که به تلفن کمک می‌کند تا بارهای سنگین را به‌راحتی مدیریت کند.

سونی Xperia Stream را به‌طور خاص برای گوشی پرچمدار خود، Xperia 1 IV، طراحی کرده است و به‌طور یکپارچه روی دستگاه کلیک می‌کند. متأسفانه، این بدان معناست که شما نمی‌توانید از آن با هیچ دستگاه دیگری استفاده کنید.

Sony Xperia Stream با قیمت 23100 ین (160 دلار) در بازار داخلی سونی، ژاپن، به‌فروش می‌رسد. همچنین این محصول در بسته‌بندی جدید Xperia 1 IV Gaming Edition با قیمت 175000 JPY (1225 دلار) با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود. این شرکت درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی در مورد عرضه بین‌المللی کنترلر استریم جدید خود به‌اشتراک گذاشته است.

سونی Xperia Stream

سونی Xperia Stream

نظر شما پیرامون سونی اکسپریا استریم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی