حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنترلر بازی ریزر Kishi v2 اکنون برای گوشی‌های آیفون نیز ارائه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سرگرمی و بازی، لوازم جانبی

در ماه ژوئن، کمپانی ریزر کنترلر مخصوص بازی Kishi v2 خود به‌عنوان نسل دوم این گجت را به‌صورت رسمی معرفی کرد. درحالی‌که این دسته بازی تا امروز در انحصار گوشی‌های اندرویدی بود، ریزر رسما اعلام کرده است گجت گیمینگ خود را در دسترس کاربران آیفون نیز قرار می‌دهد.

کنترلر بازی ریزر Kishi v2

همان‌طور که چند ماه پیش در طی معرفی Razer Kishi V2 اعلام شد، این محصول “کنترل‌های با کیفیت در سطح کنسول” را برای “تجربه نهایی بازی‌های موبایلی” به‌ارمغان می‌آورد.

این محصول به iOS 15.4 یا بالاتر نیاز دارد و با گوشی‌های آیفون زیر سازگار است:

سری آیفون 13

سری آیفون 12

سری آیفون 11

آیفون XS ،XS Max و XR

آیفون X

سری آیفون 8

سری آیفون 7

سری آیفون 6s

تمامی مدل‌های آیفون SE

کنترلر بازی ریزر Kishi v2

کنترلر بازی ریزر Kishi v2

Richard Hashim، رئیس بخش موبایل و کنسول Razer، پیرامون معرفی دسته بازی جدید بیان می‌کند:

«ما 16 سال از بزرگ‌ترین نوآوری‌های Razer را از رایانه‌های شخصی و بازی‌های کنسولی به فضای موبایل iOS با سازگاری واقعی و جهانی برای گیمرهای آیفون در همه‌جا آورده‌ایم. بازیکنان در پلتفرم iOS می‌توانند در هنگام استفاده از کنترلر موبایل Kishi V2 که منحصراً برای آیفون طراحی شده است، انتظار تجربه فوق‌العاده پیشرفته‌تری داشته باشند.»

Razer Kishi V2 برای آیفون دارای ورودی‌های باکیفیت با کنترل‌های میکروسوئیچ لمسی جدید است که از کنترلرهای کنسول Razer Wolverinve V2 مدل‌سازی شده‌اند. کاربران همچنین می‌توانند از دکمه‌های چندمنظوره قابل‌برنامه‌ریزی دوگانه و دکمه اشتراک‌گذاری استفاده کنند که به گیمرها این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت عکس‌ها یا کلیپ‌های ویدیویی عالی را در بازی ثبت کنند.

علاوه‌بر این، Kishi V2 دارای طراحی بهبودیافته با دستگیره راحت و فرم قابل‌حمل است. این کنترلر همچنین از برنامه Razer Nexus پشتیبانی می‌کند که کاربران می‌توانند با فشار دادن یک دکمه به بازی‌های نصب‌شده دسترسی داشته، در یوتیوب بازی خود را استریم کنند و هزاران بازی سازگار را نیز مرور کنند.

این محصول اکنون با قیمت 99 دلار در دسترس است و می‌توانید آن را در فروشگاه Razer در بازارهای منتخب پیدا کنید.

نظر شما پیرامون کنترلر بازی ریزر Kishi v2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی