حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشای پخش زنده رویداد سونی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تماشا کنید، سونی

می دانیم که سامورایی‌های پرتلاش قرار است امروز یک رویداد رونمایی داشته باشند. حدس زده می شود که در این رونمایی شاهد معرفی پرچمدار ۲۰۲۲ سونی موبایل باشیم. اگر مایل هستید با این پرچمدارِ قطعا خاص آشنا شوید می توانید با ما به تماشای پخش زنده رویداد سونی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ بنشینید.

رویداد سونی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

بعدی در راه است (اشاره به نام 1 در پرچمدار سونی)

بعدی در راه است (اشاره به نام 1 در پرچمدار سونی)

در تیزر رسمی سونی می توانید عبارت One یا ۱ را به وضوح ببینید. این مشخصا به نام سری پرچمدار سونی یعنی Xperia 1 دارد. همچنین تیزر رسمی به مرور رونمایی های پیشین سری اکسپریا ۱ می پردازد. پس خیلی ریسکی نیست اگر فکر کنیم که این رونمایی برای اکسپریا ۱ مارک ۴ خواهد بود.

ظاهراً سونی قصد دارد از دو دستگاه جدید در رویداد امروز رونمایی کند. گوشی پرچمدار Xperia 1 IV به طور قطع در این رویداد معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که Xperia 10 IV که یک دستگاه میان‌رده است نیز آن را همراهی کند.

درباره اکسپریا ۱ مارک ۴ می توان گفت اگر چیزی شبیه به گوشی سال گذشته را داشته باشیم، انتظار می‌رود استفاده از نمایشگر OLED 4K با رفرش‌ریت 120 هرتز اما این‌بار از نوع LTPO، لنز تله‌فوتو پریسکوپی با فاصله‌کانونی متغیر، گواهینامه IP68 و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را شاهد باشیم که عمده تغییر آن، مربوط به ارتقا به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 و استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی دوربین خواهد بود.

اگر شما دوست دارید این مراسم را به صورت زنده تماشا کنید، فیلتر-شکن خود را روشن کرده و از کادر زیر به تماشای رویداد رونمایی سونی در یوتوب بنشینید:


نظر شما چیست؟ سامورایی ها به رقابت تنگاتنگ بازار موبایل بازمی‌گردند یا دوباره از اخبار محو می شوند تا مراسم رونمایی بعدی؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)