حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز پرو ۲ اپل معرفی شد: بهبود ۲ برابری قابلیت حذف نویز

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

سرانجام ایرپادز پرو ۲ توسط اپل معرفی شد. Airpods Pro در سال ۲۰۱۹ توسط اپل معرفی شده بود. این هدفون وایرلس تا کنون جانشینی نداشته است. اما اپل هم اکنون تصمیم گرفته نسل جدید ایرپادز پرو را به بازار عرضه کند. این محصول ظاهری مشابه نسل قبل داشته، اما بهبود های قابل توجهی را تجربه کرده است. با ترنجی همراه باشید تا با یکدیگر مشخصات و ویژگی های جدید Apple Airpods Pro 2 را بررسی کنیم.

اپل ایرپادز پرو نسل ۲ با تراشه H2 معرفی شد

پس از ۳ سال اپل تصمیم گرفت تا نسل دوم ایرپادز پرو را به بازار عرضه کند. برخی شایعات ادعا می‌کردند که سری های این محصول نسبت به نسل قبل کوچک تر خواهد شد. اما ایرپادز پرو ۲ ظاهری مشابه نسل قبل دارد. یکی از ارتقاء های هدفون بی سیم جدید اپل، مربوط به تراشه به کار رفته در آن است. هم اکنون تراشه H2 مغز متفکر Airpods Pro 2 را تشکیل می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول «Personalized spatial audio» است. اپل ادعا می‌کند که ایرپاد جدید می‌تواند با توجه به گوش هر فرد، صدایی شخصی سازی شده تولید کند. این ویژگی باعث افزایش کیفیت صدای خروجی هدفون خواهد شد.

بهبود ۲ برابری ANC

همانند نسل قبل دو قابلیت ANC و Transparency mode در این هدفون وجود دارد. اما اپل ادعا می‌کند که هم اکنون ویژگی «حذف نویز فعال» بهبود ۲ برابری داشته است. قابلیت Transparency نیز توسط اپل «Adaptive Transparency» نام گرفته است. همان‌طور که از اسمش پیداست می‌تواند به طور هوشمند صدا ها را تشخیص داده و به طوری آن ها را به گوش شما برساند که باعث آزار نشود. برای مثال اگر در کنار یک مته حفاری روشن ایستاده باشید، صدای آن را کمتر از حد نرمال خواهید شنید.

تراشه H2

قابلیت «تاچ کنترل» نیز بهبود یافته؛ و شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود بر روی قسمت پایینی هدفون، صدای موسیقی در حال پخش را کم یا زیاد کنید. اگر هدفون های خود را گم کردید، نیاز به نگرانی نیست! می‌توانید به راحتی و به کمک آیفون خود، هر سری گم شده هدفون را پیدا کنید. اپل اما به این قابلیت بسنده نکرده و اسپیکر کوچکی را در خود کیس ایرپادز پرو ۲ تعبیه کرده است. در صورتی که خود کیس را گم کرده باشید، این اسپیکر وارد عمل شده و با تولید صدایی شما را مطلع خواهد کرد.

ایرپاد جدید اپل چه قیمتی دارد؟

هدفون Apple Airpods Pro 2 از شارژر های وایرلس پشتیبانی کرده و می‌توانید آن را با شارژر بی سیم اپل واچ نیز شارژ کنید. هدفون جدید اپل توانایی ۶ ساعت کار مداوم (بدون کیس) داشته؛ و اگر آن را با کیس شارژ کنید می‌تواند ۳۰ ساعت شما را همراهی کند. اگر ویژگی های Airpods Pro 2 برای شما جذاب است، می‌توانید آن را با پرداخت ۲۴۹ دلار (همانند نسل قبل) تهیه کنید. البته که احتمالا این هدفون نیز در ابتدای ورود به بازار کشورمان حباب قیمتی خواهد داشت!

اپل واچ سری 8 با سنسور دمای بدن و تشخیص تصادف خودرو رسما معرفی شد

ایرپادز پرو نسل دوم از ۲۳ سپتامبر (یکم مهر) عرضه شده و پیش سفارش آن نیز از ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) آغاز خواهد شد. نظر شما چیست؟  آیا Airpods Pro 2nd generation برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی