حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با این ترفند ساده سوراخ نمایشگر پیوسته آیفون 14 پرو را در گوشی خود مشاهده کنید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

از هم‌اکنون، ما حدود سه روز دیگر با برگزاری رویداد “Far Out” اپل برای معرفی سری آیفون 14، اپل واچ سری 8 و ایرپادز پرو 2 این شرکت فاصله داریم و یکی از تغییرات بزرگ، مدل‌های پرو آیفون 2022 با طراحی جدید سوراخ نمایشگر پیوسته آن است. اگر کنجکاو هستید که این طراحی و ابعاد آن در گوشی آینده اپل ممکن است چگونه به‌نظر برسد، این ترفند ساده را برای نمایش طراحی کپسولی صفحه‌نمایش آیفون 14 پرو در گوشی هوشمند خود دنبال کنید.

سوراخ نمایشگر پیوسته آیفون 14 پرو

پس از استفاده از طراحی قدیمی ناچ صفحه از زمان عرضه آیفون X در سال 2017، انتظار می‌رود اپل مدل‌های پرو آیفون 14 را با یک طراحی جدید شامل سوراخ + کپسول نمایشگر ارائه کند. درکنار استفاده از ترفند نرم‌افزاری برای شبیه‌سازی یک کپسول پیوسته، انتظار می‌رود اپل شاخص‌های حفظ حریم خصوصی را نیز در طراحی سوراخ نمایشگر جدید خود نمایش دهد.

به‌لطف تصویر ایجادشده توسط طراح مفهومی، Ian Zelbo، کاربران گوشی‌های هوشمند به‌خصوص iPhone 13 Pro‌ و ‌iPhone 13 Pro‌ Max می‌توانند حس استفاده از سوراخ نمایشگر پیوسته iPhone 14 Pro‌ را به‌همراه ابعاد آن تجربه کنند.

تصویری که در توییتر به‌اشتراک گذاشته شده است، شامل تخمین تقریبی از آنچه شایعات پیرامون ابعاد سوراخ نمایشگر آیفون آینده بیان می‌کنند، است. اندازه این تصویر به کاربران سایر گوشی‌های هوشمند به‌ویژه دارندگان سری آیفون 13 و 12 امکان می‌دهد تا با چرخاندن گوشی خود، طراحی احتمالی پنل جلویی آیفون 14 پرو را مشاهده کنند.

سوراخ نمایشگر پیوسته آیفون 14 پرو

سوراخ نمایشگر پیوسته آیفون 14 پرو

به‌طور خلاصه، نحوه استفاده از تصویر فوق به شرح زیر است:

این تصویر از هنرمند Ian Zelbo را در صفحه گوشی خود باز کنید

آن را تمام صفحه کرده و گوشی خود را وارونه کنید

برای دارندگان آیفون‌های اپل: چند ثانیه صبر کنید تا نشانگر Home ناپدید شود

نظر شما پیرامون ترفند مشاهده سوراخ نمایشگر iPhone 14 Pro‌ در گوشی هوشمند خود چیست؟ تجربیات خود پیرامون ابعاد و طراحی این طراحی جدید را با ما به‌اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی