حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز پرو 2 در رویداد پیش‌رو Far Out معرفی خواهد شد + رندر کیس به‌همراه سه ویژگی جدید آن

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل روز چهارشنبه میزبان یک رویداد ویژه در سالن استیو جابز خواهد بود تا از سری جدید آیفون 14، اپل واچ سری 8 و یک محصول جدید دیگر که به‌تازگی شایعات معرفی آن به‌گوش می‌رسد، رونمایی کند. بله، به‌نظر می‌رسد ایرپادز پرو 2 اپل که پیش از این گمان می‌رفت به‌همراه نسل جدید مک بوک پرو و آیپد پرو در ماه اکتبر معرفی شود، در رویداد پیش‌رو Far Out رونمایی خواهد شد.

رویداد ایرپادز پرو 2

به‌گفته‌ی مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود، اپل درکنار مدل‌های جدید آیفون و اپل واچ، از نسل دوم AirPods Pro نیز رونمایی خواهد کرد. گورمن اشاره نکرده است که ایرپادز پرو جدید چه زمانی برای سفارش در دسترس خواهد بود.

گورمن در این‌باره بیان می‌کند: «سال گذشته گزارش دادم که ایرپادز پرو جدید در سال 2022 وارد بازار خواهد شد و اکنون به من گفته شده است که چهارشنبه شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.»

همچنین چندین ویژگی جدید برای ایرپادز پرو جدید شایع شده است، ازجمله تراشه ارتقایافته H2 برای بهبود کیفیت صدا، عمر باتری بیشتر، کیس شارژ جدید با پشتیبانی از Find My، بهبود تشخیص داخل گوش، قابلیت ردیابی تناسب‌اندام و موارد دیگر. نسل جدید ایرپادز پرو همچنین ممکن است از مشخصات LE Audio بلوتوث پشتیبانی کند که چندین مزیت ازجمله قابلیت اتصال ایرپادز به چندین دستگاه مانند آیفون و مک را به‌طور همزمان ارائه می‌دهد.

در سال 2020، گورمن و Debby Wu گزارش دادند که اپل طراحی فشرده‌تری را برای ایرپادز پرو جدید آزمایش کرده است که می‌تواند ساقه‌های زیر هدفون را حذف کند، شبیه به چیزی که در Beats Studio Buds شاهد آن هستیم. بااین‌حال، شایعات اخیر نشان می‌دهد که نسل دوم ایرپادز پرو هیچ تغییر قابل‌توجهی در طراحی ظاهری خود نخواهد داشت.

طراحی جدید ایرپادز پرو 2

طراحی جدید ایرپادز پرو 2

بااین‌حال، بر اساس رندرهای ادعایی CAD از کیس که توسط Andrew O’Hara از AppleInsider در توییتر به‌اشتراک گذاشته شده است، یک کیس شارژ جدید برای نسل دوم ایرپادز پرو می‌تواند دارای سوراخ‌های بلندگو، میکروفون و دهانه‌ای برای اتصال بند باشد.

اوهارا بیان می‌کند که نمی‌تواند صحت رندرها را تأیید کند، اما آن‌ها با شایعات قبلی در مورد کیس شارژ بعدی ایرپادز پرو مطابقت دارند.

همان‌طور که گفتیم، انتظار می‌رود کیس شارژ جدید از Find My پشتیبانی کند که به کاربران امکان می‌دهد تا مکان کیس را در برنامه Find My در صورت گم‌شدن یا دزدیده‌شدن آن، حتی زمانی که ایرپادز پرو در کیس خود قرار ندارد، ردیابی کنند. در اوایل سال جاری، مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، پیش‌بینی کرد که کیس ایرپادز پرو 2 می‌تواند در صورت گم‌شدن صدایی منتشر کند که اضافه‌شدن سوراخ‌های بلندگو را توضیح می‌دهد.

رندرها همچنین یک حفره را برای چیزی که می‌تواند یک میکروفون باشد نشان می‌دهد؛ اگرچه مشخص نیست که برای چه چیزی استفاده می‌شود. یکی از احتمالات این است که میکروفون می‌تواند برای قابلیت دسترسی اپل Live Listen استفاده شود که می‌تواند به کسی کمک کند تا مکالمه را در یک منطقه پرسروصدا یا در یک اتاق بشنود. میکروفون کیس می‌تواند صدا را دریافت کرده و به ایرپادز پرو که شخصی پوشیده است، بفرستد و شنیدن صدا را آسان‌تر می‌کند.

در آخر، رندرها یک بریدگی در سمت راست کیس را نشان می‌دهند که احتمالاً برای اتصال انواع بندها که در افشای اطلاعات قبلی دیده شده، درنظر گرفته شده است. این ویژگی باعث می‌شود بدون نیاز به لوازم جانبی اضافی، قاب ایرپادز پرو را به جاکلیدی وصل کنید.

متأسفانه، از رندر CADها مشخص نیست که این کیس دارای کانکتور لایتنینگ مانند نسخه فعلی خواهد بود یا پورت USB-C، اما شایعات حاکی از آن است که این کیس امسال با لایتنینگ خواهد ماند و سال آینده به‌همراه آیفون 15 به USB-C تغییر خواهد کرد. این کیس همچنین از شارژ بی‌سیم MagSafe نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین به‌احتمال‌زیاد کیس شارژ جدید AirPods Pro دارای استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب و تعریق مانند کیس شارژ نسل سوم ایرپادز خواهد بود.

نظر شما پیرامون احتمال معرفی ایرپادز پرو در رویداد آینده اپل و همچنین ویژگی‌های جدید آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی