حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 14 پرو احتمالا نشانگر باتری کلاسیک آیفون‌ها را در نوار وضعیت خود نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق جدیدترین اطلاعات کشف‌شده، گفته می‌شود که اپل قصد دارد تا نشانگر باتری کلاسیک iOS که در گوشی‌های بدون ناچ این شرکت یافت می‌شود را مستقیماً در نوار وضعیت آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس آینده بازگرداند و از فضای اضافه صفحه‌نمایش به‌لطف جایگزینی ناچ با طراحی سوراخ + کپسول نمایشگر، نهایت استفاده را ببرد.

نمایش نشانگر کلاسیک باتری در نوار وضعیت آیفون 14 پرو

بر اساس اطلاعات به‌اشتراک‌گذاشته‌شده با MacRumors و تصاویر ارسال‌شده در انجمن این وب‌سایت، اپل درنظر دارد تا نشانگر باتری کلاسیک iOS را به نوار وضعیت آیفون 14 پرو آینده بازگرداند که شامل درصد باتری و نماد باتری به‌صورت جداگانه از یکدیگر است.

این مورد درحالی است که اپل درصد باتری را در نسخه بتای iOS 16 به نوار وضعیت این سیستم‌عامل بازگرداند، اما درصد باتری در این حالت در داخل نماد باتری قرار می‌گیرد و به‌دلیل فضای محدود در بالای نمایشگر، از آن جدا نمی‌شود.

طبق آخرین اطلاعات، اپل درکنار نشانگر باتری کلاسیک، سایر عناصر نوار وضعیت iOS را در صفحه قفل و مرکز اطلاع‌رسانی آیفون‌های آینده به حالت آیفون‌های کلاسیک برمی‌گرداند؛ ازجمله انتقال نشانگر سیگنال سلولار به سمت چپ صفحه.

نمایش نشانگر کلاسیک باتری در نوار وضعیت آیفون 14 پرو

نمایش نشانگر کلاسیک باتری در نوار وضعیت آیفون 14 پرو

با توجه به این تغییرات، مشخص نیست که نشانگر باتری کلاسیک در نوار وضعیت، زمانی که دستگاه باز بوده و در حال استفاده است نیز وجود خواهد داشت یا خیر.

درنهایت و با توجه به شایعه جدید، اپل نوار سیگنال سلولار را به سمت چپ می‌آورد درحالی‌که کلید موقعیت مکانی و اطلاعات کامل باتری را در سمت راست نشان می‌دهد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، این اولین بار پس از آیفون 8 (جدای از آیفون SE 2022/2020) خواهد بود که اپل از این طراحی کلاسیک استفاده می‌کند.

نظر شما پیرامون نمایش نشانگر کلاسیک باتری در نوار وضعیت سری iPhone 14 Pro‌ اپل چیست؟ آیا شما طراحی کلاسیک با نمایش باتری و درصد به‌صورت جداگانه را می‌پسندید یا نمایش درصد داخل آیکون باتری؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی