حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر هواوی میت 50 پرو به‌همراه مشخصات کامل دوربین و محافظ صفحه آن با ناچ فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی قرار است گوشی‌های پرچمدار سری میت 50 خود را در رویدادی ویژه در تاریخ 15 شهریورماه معرفی کند. حال، درفاصله‌ی کمتر از دو هفته تا رونمایی رسمی، رندر هواوی میت 50 پرو براساس شایعات پیرامون طراحی آن به‌همراه تصویر زنده محافظ نمایشگر این گوشی فاش شده است که از بازگشت طراحی ناچ عریض صفحه در این دستگاه حکایت دارد. همچنین مشخصات نهایی دوربین این گوشی نیز منتشر شده که در این بخش نیز شاهد درجا زدن هواوی و استفاده از ترکیب سنسورهای قدیمی دوربین برای بهترین گوشی هوشمند شرکت چینی هستیم.

رندر هواوی میت 50 پرو

سازنده رندر جدید اطلاعات و شایعات گذشته را در برای Huawei Mate 50 Pro جمع‌آوری کرده است که انواع نمایشگر، دوربین و رنگ‌بندی این دستگاه را به ما نشان می‌دهد.

براساس این تصاویر، هواوی میت 50 پرو دارای نمایشگر لبه خمیده در سمت چپ و راست خود بوده، اما درعین‌حال از طراحی قدیمی پنل جلویی به‌همراه ناچ عریض نمایشگر مشابه میت 20 پرو و 30 پرو این شرکت بهره می‌برد.

رندر هواوی میت 50 پرو

رندر هواوی میت 50 پرو

بااین‌حال، رندرها نشان می‌دهد که ناچ این گوشی شباهت زیادی به آیفون 13 پرو اپل دارد، اما آخرین اطلاعات فاش‌شده بیان می‌کند که بعید است این شرکت اندازه ناچ را تغییر دهد. از این رو، ممکن است شاهد ناچ صفحه به‌اندازه میت 20 پرو باشید.

این ناچ با وجود طراحی قدیمی خود اما، احتمالا با فناوری‌های جدید تشخیص چهره و همچنین تشخیص وضعیت بدن ارائه می‌شود. همچنین، ممکن است شاهد استفاده از دوربین سلفی بهتر در این دستگاه باشیم.

در ادامه، سازنده این کانسپت گوشی جدید هواوی را به پنج رنگ سبز زیتونی، سفید، نقره‌ای، طلایی و مشکی نشان می‌دهد.

مشخصات دوربین Mate 50 Pro

هواوی میت 50 پرو با تعدادی از ویژگی‌های جدید دوربین عرضه می‌شود، اما شایعاتی در مورد بخش سخت‌افزاری دوربین این گوشی منتشر شده که اخبار ناامیدکننده‌ای برای طرافداران آن به‌همراه دارد.

DigitalChatStation به‌تازگی برخی از مشخصات دوربین این گوشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد هواوی میت 50 پرو به ترکیب دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسل IMX766، سنسور 13 مگاپیکسلی IMX688 فوق‌عریض، سنسور سیاه‌وسفید 40 مگاپیکسلی IMX600 و سنسور زوم پریسکوپی 64 مگاپیکسلی OV64B 3.5X مجهز خواهد شد.

اگر اعداد فوق برای شما آشناست، باید اشاره کنیم که این مشخصات دقیقا همان ترکیب دوربین پرچمدار سال گذشته هواوی یعنی P50 Pro بوده و کوچک‌ترین تغییری در آن لحاظ نشده است.

بااین‌حال، هواوی می‌تواند تغییرات قابل‌توجهی در کیفیت نهایی توسط سیستم جدید دوربین با دیافراگم متغیر شش تیغه ایجاد کند. فناوری‌ای که پیش از این در شماری از پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ دیده بودیم.

نظر شما پیرامون مشخصات دوربین، رندر و طراحی هواوی میت 50 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی