حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هواوی میت ۵۰ رسما اعلام شد: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

اگر همه چیز سر جای خودش بود باید این رونمایی سال گذشته در همین روزها انجام میشد و حالا ما درباره Mate 60 صحبت می‌کردیم. با این حال تحریم‌های اردیبهشت ۱۳۹۸ برای Huawei واقعا گران تمام شد. هر چه که بوده اما حالا رسما تایید شد که تاریخ معرفی هواوی میت ۵۰ برای ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ تنظیم شده است.

تاریخ معرفی هواوی میت ۵۰

با رونمایی از هواوی Mate 50 در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ یکی از طولانی‌ترین انتظارها برای رونمایی از نسل بعدی یک سری پرچمدار موبایل را پشت سر خواهیم گذاشت.

پرچمدارهای موبایلی هواوی در خانواده P و Mate عرضه می شدند که سری P تمرکز ویژه بر دوربین و سری Mate بر تراشه جدید و عمکلرد بهتر با نمایشگر بزرگتر داشتند.

درباره هواوی میت ۵۰ نمی‌توان گفت که دقیقا باید منتظر چه باشیم اما یکی از سلاح‌های اصلی خود یعنی تراشه جدید و به روز را احتمالا نداشته باشد.

تیزر مراسم رونمایی از هواوی میت ۵۰

تیزر مراسم رونمایی از هواوی میت ۵۰

در تیزر بالا یک حلقه طلایی می بینیم که طرح برجسته‌ای روی خود دارد. احتمالا این به یکی از المان‌های طراحی دستگاه ارتباط دارد. با توجه به سابقه طراحی سری Mate هواوی، حدس کم‌خطایی خواهد بود اگر بکوییم به دوربین باید مربوط شود.

در پست انتشار این تیزر رسمی، آقای Check Yu Chengdong که سمت مدیرعامل گروه تجاری مصرف کننده هواوی و رئیس کسب و کار خودروهای هوشمند را دارد، اضافه کرد:

بسیاری از مصرف کنندگان مشتاقانه منتظر سری جدید هواوی میت بوده اند. بیشترین سوالی که در قسمت نظرات مطرح می شود این است که Mate 50 چه زمانی عرضه می شود. بعد از دو سال، Mate 50 بالاخره قرار است شما را ملاقات کند!

سری میت دلیل شیفتگی بسیاری از مصرف کنندگان به گوشی های موبایل هوآوی است و باور و امید بسیاری از افراد را به همراه دارد. در طول سال‌ها، ما با مشکلاتی روبه‌رو بوده‌ایم، دائماً تکنولوژی پیشرفته را کاوش کرده و شکسته‌ایم و در نهایت پرچم‌دار سالانه سری HUAWEIMate50# را برای شما به ارمغان آوردیم. در 6 سپتامبر، ما صمیمانه از همه دعوت می کنیم تا شاهد ورود آن باشند!

شما منتظر هواوی Mate 50 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اوه اوه

منتظرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)