حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ پرو با قاب 47 میلی‌متری و نمایشگر تخت “One more thing” رویداد آینده خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

طبق گزارشی که امروز از وب‌سایت ژاپنی macotakara منتشر شد، ساعت هوشمند پیشرفته آینده اپل که با نام اپل واچ پرو نیز شناخته می‌شود، دارای یک قاب بزرگ‌تر 47 میلی‌متری خواهد بود. درمقایسه، اپل واچ سری 7 در اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری موجود است.

قاب اپل واچ پرو

اندازه بزرگ‌تر 47 میلی‌متری باعث می‌شود که اپل واچ پرو نمایشگر بزرگ‌تری داشته باشد که می‌تواند 1.99 اینچ به‌صورت مورب باشد.

این گزارش با استناد به اطلاعات دریافتی از «منابع موثق»، همچنین ادعا می‌کند که اپل واچ پرو دارای صفحه‌نمایش کاملاً مسطح خواهد بود، درحالی‌که مدل‌های فعلی اپل واچ دارای لبه‌های کمی خمیده در اطراف نمایشگر خود هستند. طراحی مسطح می‌تواند دوام اپل واچ پرو را بهبود بخشد. چندی پیش، مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داد که یک مدل «سرسخت» بوده و برای فعالیت‌های پرتحرک مانند پیاده‌روی و ورزش‌های شدید طراحی شده است.

درحالی‌که اندازه قاب 47 میلی‌متری اطلاعات جدیدی است، صفحه‌نمایش تخت این مدل پیش از این نیز شایعه شده بود. سایر ویژگی‌های موردانتظار برای اپل واچ پرو عبارتند از بدنه تیتانیومی، عمر باتری بیشتر، حالت توسعه‌یافته باتری کم‌مصرف، تراشه S8 و موارد دیگر.

قاب اپل واچ پرو

قاب اپل واچ پرو

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که اپل برنامه‌های بزرگی برای رونمایی از اپل واچ پرو دارد و آن را به لحظات نمادین “one more thing” برای رونمایی از آیفون X، اپل واچ اصلی و Apple Music تشبیه می‌کند. به‌نظر می‌رسد اپل برای بازاریابی مدل جدید ساعت هوشمند خود، راه آیفون X را درپیش بگیرد، زیرا یک نسخه رده‌بالاتر از یک محصول با طراحی جدید است که درنهایت می‌تواند در سال‌های آینده به طراحی مدل‌های عادی نیز راه یابد.

انتظار می‌رود اپل واچ پرو درکنار دو مدل استاندارد اپل واچ سری 8 و آیفون 14 در رویداد Far Out اپل در 7 سپتامبر (16 شهریور) معرفی شود. قیمت این ساعت هنوز مشخص نیست، اما مدل‌های تیتانیومی اپل واچ درحال‌حاضر از 799 دلار در ایالات‌متحده شروع می‌شوند، بنابراین منطقی است که قیمت اولیه این ساعت حدود 799 تا 999 دلار باشد.

نظر شما پیرامون قاب بزرگ‌تر 47 میلی‌متری اپل واچ پرو و نمایشگر تخت آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی