حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به استفاده از نام اپل واچ پرو ترغیب شده بود؛ شاید برای مدل‌های آینده

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

یک فایل در یک واحد نمایشی (Demo) خرده‌فروشی اپل واچ نشان می‌دهد که در مقطعی، اپل در نظر داشت از نام تجاری اپل واچ پرو برای برخی از مدل‌های ساعت هوشمند خود استفاده کند.

اپل واچ پرو

این فایل که توسط Apple Demo در تاریخ 26 فوریه 2015 در توییتر به‌اشتراک گذاشته شده است، در پوشه‌ای از دیگر لوگوهای Apple Watch، ازجمله لوگوی Apple Watch Edition و Apple Watch Sport قرار دارد. این تصویر نشان می‌دهد که در مقطعی، اپل در نظر داشت از نام‌گذاری «Pro» خود برای اپل واچ استفاده کند که احتمالاً برای مدل‌های رده‌بالاتر با بنده‌ای از جنس فولاد ضدزنگ بوده؛ همان‌طور که در توییتر نشان داده شده است.

اپل واچ پرو

اپل واچ پرو

اپل درحال‌حاضر از برند “Pro” برای محصولات رده‌بالای خود استفاده می‌کند؛ به‌ویژه دستگاه‌هایی که ویژگی‌های بیشتری نسبت به مدل استاندارد آن محصول ارائه می‌دهند. به‌عنوان مثال، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس، هر دو دارای دوربین، نمایشگر و حسگر LiDAR بهبودیافته هستند، ویژگی‌هایی که در آیفون 13 پایه ارائه نشده است. اپل از برند “پرو” خود در دسته‌های اصلی محصولات خود ازجمله آیپد به‌علاوه‌ی مک، آیفون و ایرپادز نیز استفاده می‌کند.

در آیپد و مک، ما شاهد استفاده از ویژگی‌هایی از جمله پردازنده قوی‌تر، نمایشگر mini-LED، باتری بزرگ‌تر و معمولا طراحی ضمخت‌تر به‌واسطه‌ی باتری و سیستم خنک‌کننده قوی‌تر هستیم. در ایرپادز نیز، به‌غیر از طراحی متفاوت نسبت به مدل‌های عادی، ما شاهد استفاده از شماری از ویژگی‌های برتر ازجمله حذف نویز فعال (ANC) در نسخه پرو نسبت به مدل عادی هستیم.

یک «اپل واچ پرو» احتمالاً مدلی است که در مقایسه با اپل واچ استاندارد دارای ویژگی‌ها یا عناصر طراحی برتری است. «Apple Watch Pro» ممکن است نامی جایگزین برای «Apple Watch Edition» باشد؛ مدلی از اپل واچ که در‌حال‌حاضر در قاب‌های تیتانیومی عرضه می‌شوند.

دیدگاه شما پیرامون نام‌گذاری اپل واچ پرو از سوی کمپانی ساکن کوپرتینو چیست؟ به‌نظر شما، اپل این مدل را برای ساعت‌های نسل بعدی خود درنظر خواهد گرفت یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی