حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ پرو به‌همراه طراحی جدید از زمان سری 4 اما بدون لبه‌ي تخت عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

به‌گفته‌ی مارک گورمن از بلومبرگ، نسخه رده‌بالای آتی اپل واچ سری 8 با نام احتمالی اپل واچ پرو دارای اولین بازطراحی این سری از ساعت‌های هوشمند از زمان سری 4، با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم اما بدون طراحی لبه‌ی تخت که از سال گذشته و پیش از معرفی سری 7 شایعه آن مطرح شده بود شده بود، خواهد بود.

طراحی جدید اپل واچ پرو

گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه “Power On” خود بیان می‌کند که مدل رده‌بالای اپل واچ امسال “کمی بزرگ‌تر” از مدل‌های فعلی این ساعت هوشمند خواهد بود، به‌طوری‌که “ممکن است فقط برای گروه خاصی از کاربران جذاب باشد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دارای نمایشگری باشد که هفت درصد بزرگ‌تر از نسل فعلی اپل واچ است.

گورمن بار دیگر شایعات مبنی‌بر اینکه اپل واچ رده‌بالا اولین طراحی جدید را از زمان عرضه اپل واچ سری 4 در سال 2018 ارائه خواهد کرد، تأیید کرده اما اعلام کرد که این نسخه از لبه‌ی تخت شایعه‌شده برای مدل آینده اپل واچ سری 8 بهره نخواهد برد. در عوض، گورمن طراحی جدید را به‌عنوان “تکاملی از شکل مستطیلی فعلی” توصیف کرد.

طراحی جدید اپل واچ پرو

طراحی جدید اپل واچ پرو

او افزود که اپل واچ پرو بدنه‌ای از “فرمولاسیون بادوام‌تر از تیتانیوم برای ایجاد استحکام بیشتر” خواهد داشت. به‌گفته‌ی گورمن، انتظار می‌رود این دستگاه دارای عمر باتری طولانی‌تری باشد که می‌تواند چندین روز با یک بار شارژ ازطریق حالت جدید کم‌مصرف باتری دوام بیاورد.

تنها ویژگی سلامتی جدید موردانتظار برای اپل واچ سری 8، یک حسگر دمای بدن است که انتظار نمی‌رود تا سال 2025 با قابلیت پایش فشارخون ارائه شود و همچنین ویژگی نظارت بر قند خون تا نزدیک به پایان سال آینده آماده نخواهد شد.

گورمن اضافه کرد که “اپل واچ آینده درحال شکل‌گیری است و به‌عنوان یکی از محصولات هیجان‌انگیز این شرکت در سال جاری معرفی خواهد شد.”

نظر شما پیرامون طراحی جدید اپل واچ پرو از زمان سری 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی