حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ پرو با بدنه‌ای مقاوم می‌تواند قیمتی معادل یک گوشی پرچمدار داشته باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

طبق گمانه‌زنی‌ها، امسال شاهد سه مدل اپل واچ جدید خواهیم بود. همان‌طور که مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود گزارش داده است، مدل جدیدتر این ساعت با بدنه‌ای مقاوم مخصوص ورزشکاران، می‌تواند اپل واچ پرو نام‌گذاری شده و با قیمتی معادل 900 دلار روانه بازار شود. همچنین گفته می‌شود که اپل کماکان درحال کار بر روی حالت کم‌مصرف watchOS 9 برای اپل واچ نیز است.

اپل واچ پرو

گورمن در خبرنامه امروز خود بیان می‌کند که ویژگی‌های حرفه‌ای اپل واچ آینده شامل نمایشگر بزرگ‌تر و مقاوم‌تر در برابر شکستن، ردیابی پیشرفته‌تر پیاده‌روی و شنا، عمر باتری طولانی‌تر و قاب مستحکم‌تر ساخته‌شده از مواد فلزی درجه‌یک و غیر آلومینیومی خواهد بود.

    این ساعت هوشمند به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که برای ورزشکاران ورزش‌های شدید و هرکسی را که ممکن است یک ساعت ورزشی گران‌قیمت Garmin را برای تمرینات شدید بخرد، جذاب باشد. همچنین فکر می‌کنم صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، باتری بزرگ‌تر و طراحی فلزی آن را برای هر کسی که به‌سادگی پیشرفته‌ترین ساعت اپل می‌خواهد، جذاب کند.

گورمن معتقد است که این ساعت هوشمند، اپل واچ پرو نامیده می‌شود تا این شرکت سبد محصولات خود را با مدل‌های حرفه‌ای مانند مک بوک پرو، آیپد پرو، آیفون پرو و ​​ایرپادز پرو گسترش دهد. وی در ادامه توضیح می‌دهد: «این مدل، نقطه‌ی فروش مشابه آیفون 13 پرو فعلی نسبت به آیفون 13 معمولی است.»

اپل واچ پرو

اپل واچ پرو

علاوه‌بر این، مارک گورمن معتقد است که عرضه یک مدل اپل واچ مستحکم به معنای پایان اپل واچ ادیشن نیز خواهد بود؛ زیرا او سیاست اپل مبنی‌بر عرضه‌ی اپل واچ با بدنه‌ی فولاد ضدزنگ و تیتانیوم به‌جای اپل واچ طلایی 17000 دلاری را یادآورد مي‌شود.

روزنامه‌نگار بلومبرگ همچنین پیش‌تر ادعا کرده بود که اپل واچ پرو دارای تراشه S8 مشابه در مدل‌های اپل واچ سری 7 و سری 6 و سنسور دمای بدن جدید است.

در مورد قیمت، وی پیش‌بینی می‌کند که اپل واچ پرو به‌دلیل نمایشگر کمی بزرگ‌تر، سنسورهای جدید و مواد با کیفیت‌تر، می‌تواند از 900 تا 999 دلار شروع شود.

حالت کم‌مصرف watchOS 9

مارک گورمن در مورد پیش‌بینی حالت کم‌مصرف اپل واچ نیز صحبت کرده است. در اوایل سال جاری، این روزنامه‌نگار گزارش داد که اپل درحال برنامه‌ریزی این ویژگی جدید است که البته در جریان رویداد WWDC 2022 صحبتی از آن به‌میان نیامد.

اکنون اما، او می‌گوید که حالت کم‌مصرف هنوز درحال توسعه است و تقریباً همزمان با نسخه عمومی watchOS 9 در پاییز امسال، منتشر خواهد شد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون مدل پرو ساعت هوشمند اپل و قیمت‌گذاری عجیب و گزاف آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی