حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فولد با تراشه مدیاتک Dimensity 9000 Plus عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تکنو، مدیاتک

با قوت گرفتن شایعات پیرامون گوشی تاشو تکنو حالا این برند یک اطلاعیه رسمی برای آن ارائه کرده است. برند چینی Tecno با تایید رسمی این‌که گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فولد از تراشه مدیاتک Dimensity 9000 Plus بهره خواهد برد، نشان می‌دهد که نگاه پرچمدار به این دستگاه دارد. همزمان ایده پایین نگاه داشتن قیمت را هم در ذهن می‌پروراند.

گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فولد

به تازگی و در یک ویدیوی لو رفته دیدیم که Tecno در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی تاشو Phantom V Fold است. اکنون، این شرکت رسما تایید کرده است که از گوشی تاشو پرچمدار خود در رویداد MWC 2023 رونمایی خواهد کرد. این رویداد اوایل اسفند ۱۴۰۲ در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود.

در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی، این شرکت اعلام کرد که در حال آماده شدن برای معرفی اولین گوشی هوشمند تاشو خود در کنفرانس کنگره جهانی موبایل 2023 است. قابل ذکر است که این دستگاه همچنین اولین گوشی هوشمند تاشوی بزرگ جهان خواهد بود که از تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9000 Plus بهره می برد.

اگر با برند تکنو آشنایی نداریم باید بگوییم که سری فانتوم شامل مجموعه گوشی های پیشرفته آن‌ها محسوب می‌شود.

گوشی تاشو تکنو

گوشی تاشو تکنو

جک گو، مدیر کل Tecno می‌گوید ما خوشحالیم که با معرفی PHANTOM V Fold، یک نقطه عطف مهم و هیجان انگیز دیگر را همراه با MediaTek رقم می زنیم. در توسعه اولین گوشی هوشمند تاشو بزرگ که مجهز به پردازنده Dimensity 9000 Plus است، بر اعتقاد راسخ خود به توانایی این همکاری برای ادامه ارائه تجربیات بی نظیر به مشتریان خود در سراسر جهان تاکید می کنیم.

مدیاتک Dimensity 9000 Plus با اورکلاک هسته اصلی رسما معرفی شد

این گوشی هوشمند تاشو به طور رسمی ۹ اسفند ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد. Phantom V Fold همچنین همکاری گسترده Tecno با MediaTek را نشان می دهد زیرا هر دو برند از نزدیک برای توسعه این گوشی همکاری می کردند. به گفته Finbarr Moynihan، معاون بازاریابی شرکتی مدیاتک، “این تراشه به TECNO امکان می دهد تا PHANTOM V Fold را با یک تجربه پرچمدار قدرتمند وارد بازار کند و ما مشتاقانه منتظر ادامه این همکاری ارزشمند هستیم.”

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این گوشی تاشو تکنو موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)