حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند iQOO Z6x با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و شارژر ۸۰ واتی عرضه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار، ویوو

ویوو یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولید کننده چینی است که سابقه بسیار زیادی در ساخت انواع گوشی‌های هوشمند دارد و برند iQOO بخاطر مشخصات خاص محصولاتش همواره مورد توجه بوده است. اخیرا گزارش شده است که گوشی هوشمند iQOO Z6x با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و شارژر ۸۰ واتی عرضه می‌شود. با ترنجی همراه باشید.

گوشی هوشمند iQOO Z6x با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و شارژر ۸۰ واتی عرضه می‌شود

اخیرا شایعه‌ای منتشر شده است که بر اساس آن، iQOO Z6x دارای یک باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ فلاش ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. iQOO در حال آماده شدن برای عرضه سری Z6 در بازار چین است. قابل ذکر است که نسخه اصلی Z6 یک گوشی هوشمند میان‌رده با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی خواهد بود. طبق گزارش‌ها، مدل Z6 مجهز به فناوری 5G، دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷ خواهد بود که البته احتمال جایگزینی آن با تراشه اسنپدراگون 778G+ وجود دارد.

گوشی هوشمند iQOO Z6

علاوه بر این، دستگاه دیگری با نام iQOO Z6x به زودی معرفی خواهد شد. iQOO تایید کرده است که عرضه گوشی هوشمند iQOO Z6x در چین در تاریخ ۲۵ آگوست انجام خواهد شد. به همین ترتیب، یک مدل Z6 Lite نیز احتمالا برای بازار هند عرضه می‌شوند. اکنون، گزارش MyDrivers برخی از جزئیات کلیدی این گوشی هوشمند را قبل از عرضه فاش کرده است. اول از همه، Z6x توان خود را از یک باتری بسیار قوی و حجیم می‌گیرد و سرعت شارژ آن مشابه مدل معمولی خواهد بود.

IQOO Z6X دارای یک باتری 6000MAH با شارژ سریع 80W است

iQOO Z6X به زودی در چین عرضه می‌شود. با این حال، جزئیات مربوط به تاریخ عرضه iQOO Z6X در هند هنوز در هاله‌ای از ابهام است است. در همین حال، iQOO ظرفیت باتری و سرعت شارژ Z6x را فاش کرده است. طبق گفته این شرکت، iQOO Z6x با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که این اولین گوشی هوشمند iQOO خواهد بود که با باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در چین عرضه می‌شود. علاوه بر این، این برند تایید کرد که این گوشی با یک بار شارژ تا ۱۸ ساعت پخش ویدئو را ارائه می‌دهد.

گوشی هوشمند iQOO Z6x

به گفته GizChina، همچنین، Z6x با یک بار شارژ قادر است تا ۱۱۵ ساعت پخش موسیقی ممتد را ارائه دهد. پس از شارژ کامل گوشی می‌توانید تا ۱۸.۵ ساعت از دستگاه استفاده کنید. علاوه بر این، این شرکت تایید کرده است که دستگاه از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. به طور خلاصه، iQOO Z6 5G با همان پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز عرضه خواهد شد. یک پوستر تبلیغاتی وجود جک ۳.۵ میلی متری هدفون را تایید می‌کند. همچنین، درگاه USB Type-C را نیز در پایین آن نشان می‌دهد.

بنابر اخبار و شایعات، یک میکروفون بین دو پورت قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، لبه پایینی مشبک، بلندگوی اصلی را در خود جای داده است. مشخص نیست که آیا iQOO Z6x دارای یک بلندگوی استریو خواهد بود یا خیر. متاسفانه سایر جزئیات این گوشی هنوز نامشخص است. با این حال، iQOO به زودی اطلاعات مهم‌تری را در مورد این گوشی، پیش از عرضه قریب الوقوع آن در چین فاش کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان