حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 14 مینی در لیست دستگاه های آینده اپل مشاهده شد! عضو کوچک خانواده بازمی‌گردد؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

در لیست فاش شده از هفت دستگاه اپل که انتظار می رود ظرف چند هفته آینده عرضه شوند، بر خلاف اخبار پیشین، به نام آیفون 14 مینی اشاره شده است. منبع این لیست یک افشاگر قابل اعتماد و شناخته شده است، به این معنی که یک iPhone 14 mini اپل در واقع می تواند در میان باشد در حالی که مدل دیگری از خانواده آیفون 14 به نام آیفون 14 مکس لغو می شود. این وضعیت دقیقاً برخلاف اخبار پیشین است.

آیفون ۱۴ مکس جایگزین آیفون ۱۴ مینی خواهد شد، با مدل مینی خداحافظی کنید

حالا باید بگوییم عضو کوچک خانواده عضو بزرگ را کنار می‌زند! آیا باید با آیفون 14 مکس خداحافظی کنیم؟ ظاهرا در آخرین افشا، بله!

آیفون 14 مینی در جدیدترین شایعه جای آیفون 14 مکس را می‌گیرد

این خبر بسیار عجیب و غیرمنتظره بود. زیرا این افشای تکان‌دهنده تنها چند هفته قبل از اینکه تاریخ رسمی رویداد اپل برای عرضه سری آیفون 14 منتشر شود، منتشر شد. مدتی است که اکثر یا در توصیف بهتر، تقریبا همه رسانه ها توافق کرده اند که سری آیفون های 2022 اپل شامل آیفون 14 استاندارد، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس هستند. با این حال، به نقل از ایوان بلس، افشاگر قابل اعتماد و مشهور، این مجموعه شاهد جایگزینی آیفون 14 مکس با آیفون 14 مینی خواهد بود.

او ادعا می کند که این اطلاعات از دستگاه های آینده اپل، مستقیماً از یک مشارکت کننده برتر در کانال تامین اپل که در منطقه آسیا و اقیانوسیه مستقر است، می آید. ظاهراً این شریک در حال حاضر در حال ساخت صفحات محصولات برای گوشی های هوشمند آیفون 14 و برخی از دستگاه های آی پد است. اما عجیب اینکه آیفون 14 مینی نیز در این ترکیب وجود دارد. البته، این ممکن است اشتباه تایپی توسط او یا اشتباهی از سوی این توزیع کننده مرموز باشد. اما ظاهراً اطلاعات ارائه شده را می توان دقیق تلقی کرد.

آیفون 14 مینی در لیست دستگاه های آینده اپل مشاهده شد! عضو کوچک خانواده بازمی‌گردد؟

آیفون 14 مینی در لیست دستگاه های آینده اپل مشاهده شد

iphone 14 mini یا iPhone 14 max؟ کدام یک در صورت عرضه موفق تر خواهند بود؟

اگر آیفون 14 مینی اپل، آیفون 14 مکس مورد انتظار را از خط تولید خارج کند، یک تغییر بزرگ خواهد بود. اگرچه مطمئناً تعداد زیادی از طرفداران خوشحال وجود خواهند داشت که با وجود شایعات پيرامون عدم برآورده کردن انتظارات فروش توسط آیفون 14 مینی، نمی‌خواهند کوپرتینویی ها تاریخچه این آیفون خاص و کوچک را پایان دهند. اپل قبلاً نشان داده است که قادر است در رویداد معرفی خود ناگهان خرگوشی از کلاه بیرون بکشد. بنابراین کنار گذاری آیفون 14 مکس به نفع آیفون 14 مینی، قطعاً ترفند کاملی برای جذابیت هرچه بیشتر این دستگاه خواهد بود.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد این لیست توزیع‌کننده دستگاه‌ های اپل، شامل آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل ششم)، آیپد پرو 11 اینچی (نسل چهارم) و آیپد 10.2 اینچی (نسل دهم) در سال 2022 می‌شود. در حال حاضر شایعات زیادی در مورد تبلت سطح پایه اپل، یعنی آیپد 10 و آیپد پرو با تراشه M2 وجود دارد. با توجه به اینکه هر دو دستگاه در این لیست خاص ظاهر می شوند آیا عرضه آنها نیز نزدیک است؟ بله این می تواند نشان دهد که عرضه قریب الوقوع برای آنها قابل انتظار است.

اگرچه بهتر است درصدی از احتمال را برای خطا در این افشا متصور بود. تاکنون تقریبا همه منابع پایان داستان آیفون 14 مینی را تصور کرده بودند. اما گویا اپل این داستان کوچک را ادامه خواهد داد.

 

از خانواده مینی در آیفون های اپل استفاده کرده‌اید؟ نظر شما درباره تولید iphone 14 mini چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری