حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس آیفون 14 نشان می‌دهد اندازه بریدگی i تفاوت چندانی با ناچ قدیمی آیفون ندارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق گلس لو رفته از خانواده آیفون 14 به احتمال زیاد دو عضو از آنها ناچ را که در سال 2017 در آیفون ایکس عرضه شد حذف و با بریدگی i ارائه میشوند. شایعات، شماتیک های فاش شده، واحد های ساختگی ادعا شده و تصاویر پنل نمایشگر همگی حاکی از آن است که گوشی های پریمیوم بعدی اپل در بریدگی خود به یک قرص و یک حفره برای استفاده از فناوری Face ID و دوربین سلفی متکی هستند. یک تصویر جدید نیز از محافظ صفحه آیفون 14 پرو که به تازگی فاش شده است، مهر تاییدی بر این افشا ها می‌زند.

گلس آیفون 14 نشان می‌دهد اندازه بریدگی i تفاوت چندانی با ناچ قدیمی آیفون ندارد

گلس آیفون 14 پرو

گلس آیفون 14 پرو نشان می‌دهد بریدگی i شکل جدید تفاوت چندانی با ناچ گذشته ایجاد نمی‌کند

این تصویر ها که توسط Ice Universe، کارشناس خبره این صنعت ارسال شده است، ظاهراً یک محافظ آیفون 14 پرو را با بریدگی های قرصی و حفره پانچ و حاشیه های بسیار نازک نشان می‌دهد.

همانطور که افشاگری های قبلی نیز نشان داده بود، این شیوه جدید هنوز فضای قابل توجهی را اشغال می کند. ظاهرا اپل اندازه Face ID و اجزای دوربین جلو را کاهش نداده است. در عوض فقط قسمت های بی استفاده در اطراف بریدگی را برای دستیابی به این طراحی جدید حذف کرده است. بریدگی حفره ظاهراً به اندازه دهانه دوربین جلوی آیفون 13 پرو است.

احتمالاً برای تطبیق بهتر با طراحی جدید، اپل آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس را به نمایشگر های کمی بزرگتر و به ترتیب 6.12 و 6.69 اینچی در مقایسه با صفحه نمایش آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس 6.06 اینچی و 6.68 اینچی مجهز خواهد کرد. علاوه بر این، ممکن است این گوشی‌ ها نسبت تصویر بلندتر و لبه‌ های منحنی متفاوتی نیز داشته باشند.

مدل های پرو و همچنین آیفون 14 با اندازه‌6.1 اینچی و آیفون 14 مکس 6.7 اینچی ممکن است دارای دوربین جلویی بهتر با فوکوس خودکار، لنز شش لایه به جای لنز پنج قسمتی فعلی و دیافراگم f/1.9 بزرگتر مقایسه با دیافراگم f/2.2 موجود باشند. این موضوع باید به این تلفن‌ها اجازه دهد تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تری را تولید کنند.

آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس ظاهراً از تراشه جدید A16 Bionic بهره می‌برند و ممکن است یک دوربین 48 مگاپیکسلی جدید را به نمایش بگذارند که می‌تواند به آنها کمک کند تا به بهترین تلفن‌ های دوربین سال تبدیل شوند. این حسگر جدید و بزرگتر احتمالاً منجر به برآمدگی دوربین بزرگتر می شود و همچنین شایعه شده است که خود تلفن ها ضخیم تر و عریض خواهند شد.

جزئيات جدید آیفون 14 فاش شد: پشتیبانی از شارژ 30 واتی، رنگ جدید بنفش و قیمت پایه 799 دلاری

منبع می‌گوید مدل‌ های استاندارد از طراحی، تراشه و سنسور دوربین اصلی سال گذشته استفاده می‌کنند. اپل احتمالاً خانواده آیفون 14 را در ماه سپتامبر (اواخر تابستان و یا اوایل پاییز) در کنار اپل واچ سری 8 معرفی خواهد کرد.

منتظر معرفی خانواده آیفون 14 هستید؟ کدام عضو از این خانواده را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری