حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ موتورولا برای کدام گوشی‌ها ارایه می‌شود؟ لیست رسمی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، موتورولا

سیستم عامل جدید گوگل در نسخه نهایی خود برای موبایل‌های پیکسل این شرکت ارایه شد. اندروید ۱۳ نسبت به اندروید ۱۲ تفاوت فاحشی در طراحی ندارد و به بهبود عملکرد و حریم‌خصوصی پرداخته است. امروز به صورت رسمی مشخص شده است که آپدیت اندروید ۱۳ موتورولا برای کدام گوشی‌ها ارایه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره به‌رورسانی اندروید ۱۳ گوشی‌های Motorola صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۳ موتورولا

با ارایه آپدیت اندروید 13 اکثر تولیدکنندگان اندرویدی رابط‌کاربری‌های جدید خود را رونمایی کرده اند و برخی مشغول نسخه آزمایشی آن هستند. به نظر می رسد موتورولا نیز با رابط کاربری My UX مبتنی بر Android 13 خود آماده ورود به این وادی است.

این شرکت هیچ بیانیه رسمی ارائه نکرده است اما وب سایت رسمی آن ۱۰ دستگاه را نشان می دهد که به روز رسانی اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد. این لیست را می‌توانید از اینجا ببینید:

۱- موتورولا Edge+ (2022)
۲- موتورولا Edge (2022)
۳- موتورولا اج 30 پرو
۴- موتورولا اج 30
۵- موتورولا Moto G Stylus 5G 2022
۶- موتورولا Moto G 5G 2022
۷- موتورولا Moto G82 5G
۸- موتورولا Moto G62 5G
۹-موتورولا Moto G42
۱۰- موتورولا Moto G32

آپدیت اندروید ۱۳ موتورولا

آپدیت اندروید ۱۳ موتورولا

اگر گوشی جدید موتورولا داشته باشید می دانید که رابط کاربری این شرکت با نام My UX ارایه می شود. این رابط کاربری به دلیل عاری بودن از نرم‌افزارهای پیش‌فرض کم کاربرد و ارائه یک تجربه نزدیک به اندروید خام جذابیت خاص خود را دارد.

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ با One UI 5 چه زمانی ارایه می شود؟

آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی، پوکو و ردمی برای کدام دستگاه ها ارایه می شود؟

اندروید ۱۳ پیشرفت های ریز و درشت زیادی را به همراه دارد. گوگل زبان طراحی Material You را ارتقا داده است و اکنون حتی آیکون‌های برنامه های شخص ثالث را نیز با تم یکدست می کند.

همچنین بسیاری از ویژگی های حفظ حریم خصوصی بهبود دارد. اکنون برنامه‌ها به کل گالری شما دسترسی نخواهند داشت و یک انتخاب‌کننده چندرسانه‌ای سیستم‌عاملی دارد. همچنین اگر اطلاعات حساسی مانند شماره تلفن یا اعتبارنامه‌های ورود را کپی کنید، سابقه کلیپ‌بورد پس از مدتی به‌طور خودکار پاک می‌شود.

شما گوشی موتورولا دارید؟ آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی شما ارایه می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)