حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری 8 احتمالا 16 شهریور 1401 خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

مارک گورمن از بلومبرگ به‌تازگی گزارش داده است که اپل قصد دارد اولین رویداد نیمه‌ی دوم سال خود با معرفی سری آیفون 14 و اپل واچ سری 8 را در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) برگزار کند.

تاریخ معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری 8

انتظار می‌رود مدل‌های استاندارد آیفون 14 تغییرات کمی داشته باشند، اما مدل‌های آیفون 14 پرو شامل فناوری دوربین به‌روز، حذف ناچ صفحه به‌نفع سوراخ + کپسول نمایشگر، تراشه A16 و موارد دیگر خواهند بود.

اپل قصد دارد درمجموع چهار مدل آیفون 14 شامل آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و 14 پرو مکس 6.7 اینچی را عرضه کند. قابل‌ذکر است که آیفون مینی 5.4 اینچی وجود نخواهد داشت زیرا دستگاه‌های کوچک‌تر آیفون 12 و 13 مینی آن‌طور که انتظار می‌رفت، به‌فروش نرفتند.

همچنین سه مدل اپل واچ در دست ساخت است، ازجمله اپل واچ جدید سری 8، یک اپل واچ SE به‌روزشده و یک نسخه کاملاً جدید پرو از اپل واچ که انتظار می‌رود بدنه بزرگ‌تر، طراحی به‌روز و مقاوم‌تر داشته باشد.

تاریخ معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری 8

تاریخ معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری 8

همچنین برنامه‌هایی برای آیپد ارزان‌قیمت جدید، مدل‌های به‌روزشده آیپد پرو، مک پرو با تراشه‌های سری M اپل و موارد دیگر وجود دارد، اما این دستگاه‌ها احتمالا در رویدادی در ماه اکتبر معرفی خواهند شد.

اگر اپل واقعاً با رویداد 7 سپتامبر پیش برود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دعوت‌نامه‌های رسمی را تقریباً یک هفته قبل از آن، شاید تا پیش از پایان ماه آگوست، دریافت کنیم. اپل قبلاً این رویداد ازپیش‌ضبط‌شده را آماده کرده است که نشان می‌دهد بار دیگر به‌صورت مجازی و نه حضوری برگزار خواهد شد. بااین‌حال، گفته می‌شود که ممکن است یک جزء حضوری با دعوت برخی از اعضای رسانه وجود داشته باشد.

گورمن می‌گوید که اپل به برخی از کارمندان خرده‌فروشی خود گفته است که برای عرضه محصول جدید در روز جمعه، 16 سپتامبر، آماده شوند؛ که نشان می‌دهد مدل‌های جدید آیفون و اپل واچ می‌توانند در آن تاریخ به‌فروش برسند.

نظر شما پیرامون تاریخ معرفی احتمالی آیفون 14 و اپل واچ سری 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی