حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل از هم‌اکنون درحال آماده‌سازی ویدیو رویداد معرفی آیفون 14 خود در شهریورماه است

ما حدود یک ماه تا معرفی موردانتظار سری آیفون 14 اپل و رویداد رونمایی از دستگاه‌های جدید این شرکت در شهریورماه فاصله داریم. طبق گزارش جدید بلومبرگ، اپل فرآیند ویدیو رویداد معرفی آیفون 14 خود که به‌صورت از‌پیش‌ضبط‌شده می‌باشد را از هم‌اکنون آغاز کرده است.

ضبط ویدیو رویداد معرفی آیفون 14 اپل

طبق آخرین نسخه از خبرنامه اختصاصی مارک گورمن با نام Power On، وی ادعا می‌کند که اپل شروع به “ضبط و مونتاژ رویداد رسانه‌ای ماه سپتامبر خود” کرده است. این رویداد، بر اساس تاریخ، احتمالاً در نیمه دوم شهریور برگزار خواهد شد.

شایان‌ذکر است، به‌نظر می‌رسد که این بدان معناست که اپل درحال برنامه‌ریزی یک رویداد مجازی یا ترکیبی برای معرفی آیفون 14 در سال جاری است، نه یک رویداد کاملاً حضوری مانند آنچه پیش از همه‌گیری کرونا انجام می‌شد. همچنین به‌نظر می‌رسد که اپل برای معرفی آیفون 14 خود، رویکردی مشابه با رویداد 2022 WWDC در خردادماه را اتخاذ خواهد کرد.

ویدیو رویداد معرفی آیفون 14 اپل

ویدیو رویداد معرفی آیفون 14 اپل

این به‌معنای یک ویدیوی معرفی به‌صورت از‌پیش‌ضبط‌شده است، با برخی از اعضای مطبوعاتی در Apple Park برای فرصت‌ها و جلسات توجیهی عملی. بخش حضوری رویداد به‌طور قابل‌توجهی کوچک‌تر از WWDC خواهد بود زیرا اپل فقط از اعضای مطبوعات دعوت به‌عمل می‌آورد و نه توسعه‌دهندگان.

این گزارش همچنین بسیاری ازآنچه را که باید در این رویداد انتظار داشت، با تمرکز اصلی بر روی آیفون 14 و اپل واچ سری 8 تکرار می‌کند. بنابراین، اپل چهار مدل جدید آیفون 14 و همچنین اپل واچ سری 8 درکنار مدل جدید اپل واچ SE و مدل کاملا جدید اپل واچ پرو را معرفی خواهد کرد.

درنهایت، گورمن حدس می‌زد که اپل احتمالاً تا پایان سال جاری میلادی دو رویداد را برگزار خواهد کرد: یکی در سپتامبر برای معرفی آیفون 14 و دیگری در ماه اکتبر برای مدل‌های جدید آیپد و مک.

نظر شما پیرامون آماده‌سازی ویدیو معرفی سری جدید محصولات اپل شامل آیفون 14 و اپل واچ سری 8 در شهریورماه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی