حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئيات جدید آیفون 14 فاش شد: پشتیبانی از شارژ 30 واتی، رنگ جدید بنفش و قیمت پایه 799 دلاری

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

کمتر از دو ماه دیگر، اپل نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود شامل آیفون 14 و آیفون 14 پرو جدید را معرفی خواهد کرد. اگرچه ما از قبل تصور خوبی از ظاهر این دستگاه‌ها داریم، اما یک افشاگر به‌تازگی با تأیید برخی از گزارش‌های پیشین، جزئيات جدید پیرامون طراحی، مشخصات داخلی و قیمت مدل‌های مختلف آیفون 14 اپل را فاش کرده است.

جزئيات جدید آیفون 14

کاربر توییتری Jioriku افشاگری جدیدی را پیرامون پردازنده، رنگ‌بندی و حالت جدید Always-On Display برای سری 14 آینده منتشر کرده است. سال گذشته تقریباً در همین زمان، او به‌درستی پیش‌بینی کرد که قفل آیفون 13 تنها با چشمان کاربر درحالی‌که ماسک زده است، باز می‌شود.

اکنون وی اطلاعاتی در مورد رنگ‌های آیفون 14 دارد. او بیان می‌کند:

    آیفون 14: سبز، بنفش، آبی، سیاه، سفید و قرمز. همچنین رنگ صورتی با بنفش جایگزین شده است.

    آیفون 14 پرو: سبز، بنفش، نقره‌ای، طلایی و گرافیت. رنگ بنفش جای Sierra Blue را می‌گیرد.

Jioriku اولین کسی نبود که اعلام کرد اپل آیفون 14 بنفش را عرضه خواهد کرد. Ian Zelbo نیز چندی پیش رندری از طراحی آیفون 14 پرو بنفش منتشر کرد که به انتخاب رنگ جدید برای این گوشی اشاره داشت.

درباره ویژگی شایعه شده Always-On Display، افشاگر مذکور می‌گوید که به‌نظر می‌رسد شبیه به چیزی است که در روزهای اخیر در افشای Xcode دیده‌ایم. او می‌گوید: «AOD فقط ویجت‌های صفحه قفل را دربرمی‌گیرد و راهی برای متفاوت کردن آن‌ها ندارد.»

این کاربر توییتر همچنین بیان می‌کند که اپل جنس تیتانیوم را برای آیفون 14 پرو آزمایش کرده است، اما این گوشی درنهایت با همان مواد اولیه آیفون 13 پرو ساخته خواهد شد. این افشاکننده معتقد است که ما همان گزینه‌های ذخیره‌سازی سال گذشته را دریافت خواهیم کرد بااین‌حال آیفون بعدی از شارژ 30 واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین آهنرباهای MagSafe اکنون اندکی قوی‌تر هستند و قاب باتری MagSafe جدید به‌گفته‌ی او بزرگ‌تر و سنگین‌تر است.

جزئيات جدید آیفون 14

جزئيات جدید آیفون 14

قیمت سری iPhone 14

در خبری جداگانه، به‌گفته‌ی افشاگر yeux1122، اپل با وجود بی‌ثباتی زنجیره تأمین و افزایش هزینه‌ها، قیمت آیفون 14 را در 799 دلار برای مدل پایه نگه می‌دارد. آن‌ها با بیان اینکه اپل «رکود بازار جهانی تلفن همراه و کاهش تقاضا» را درنظر می‌گیرد، اشاره می‌کنند که این تصمیم «در سطح عالی اجرایی» گرفته شده است.

بااین‌حال درنظرگرفتن چندین نکته دراینجا اهمیت دارد. اول آن‌که مدل پایه سری آیفون 13 از 699 دلار با آیفون 13 مینی شروع می‌شود، درحالی‌که آیفون 13 معمولی از 799 دلار شروع می‌شود. به‌گفته‌ی yeux1122، اپل در قیمت 799 دلار برای آیفون 14 6.1 اینچی باقی می‌ماند، اگرچه اکنون ارزان‌ترین گزینه برای کسانی است که به دنبال آخرین آیفون هستند.

با درنظرگرفتن این موضوع، درصورتی‌که اپل تنها افزایش 100 دلاری را دنبال کند، احتمالاً قیمت آیفون 14 پلاس/مکس شایعه‌شده از 899 دلار شروع خواهد شد که منطقی است.

اگرچه هزینه‌های تولید و ناامنی‌های جهانی می‌تواند قیمت آیفون 14 را بالا ببرد، اما توجه به این نکته حیاتی است که اپل درحال کاهش چندین ویژگی جدید از مدل‌های استاندارد آیفون 14 نسبت‌به نسخه‌های پرو می‌باشد.

درنهایت دیدگاه شما پیرامون جزئيات جدید آیفون 14  اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی