حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو جدید با تراشه M2 و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اوایل پاییز امسال معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

علی‌رغم انتشار گزارش‌هایی مبنی‌بر اینکه اپل درحال کار بر روی یک آیپد پرو جدید 14 اینچی برای عرضه در اوایل سال 2023 است، گفته می‌شود که این شرکت همچنان درنظر دارد تا مدل‌های 11 و 12.9 اینچی آیپد پرو فعلی خود را اوایل پاییز امسال با تراشه جدید M2 و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi معرفی کند.

آیپد پرو جدید با تراشه M2

هفته‌ی گذشته، راس یانگ، تحلیلگر مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر (DSCC)، ادعا کرد که اپل درحال توسعه یک آیپد پرو 14.1 اینچی جدید با نمایشگر mini-LED و ProMotion است که احتمالاً اوایل سال آینده معرفی خواهد شد. ادعای یانگ در مورد آیپد پرو 14.1 اینچی همچنین توسط Majin Bu نیز تأیید شد، اما این افشاگر همچنین اعلام کرد که آیپد پروهای 11 و 12.9 اینچی جدید ممکن است در اواخر امسال در رویداد اپل رونمایی شوند.

آخرین گفته‌های Gurman به برنامه‌های اپل برای مجموعه آیپد پرو و ​​زمان‌بندی عرضه تبلت‌های آینده اپل اشاره دارد. در بخش پرسش و پاسخ آخرین نسخه از خبرنامه Power On، گورمن گفت که انتظار دارد اپل آیپد پروهای موجود خود را در شهریور یا مهرماه امسال با «تراشه M2، شارژ بی‌سیم و ارتقاء سیستم دوربین» به‌روزرسانی کند.

آیپد پرو جدید با تراشه M2

آیپد پرو جدید با تراشه M2

سال گذشته، گورمن فاش کرد که اپل درحال بررسی آیپدهایی با نمایشگرهای بزرگ‌تر است، اما هشدار داد که بعید است این آیپدها تا پیش از سال 2023 وارد بازار شوند، زیرا توجه اپل همچنان معطوف به عرضه یک آیپد پرو بازطراحی‌شده «در اندازه‌های فعلی» برای سال 2022 است.

علاوه‌بر ارتقاءهای ذکرشده، Majin Bu ادعا کرده است که مدل 12.9 اینچی به‌روزشده آیپد، همچنین دارای حاشیه‌های کاهش‌یافته در اطراف نمایشگر خود خواهد بود، اما این مورد چیزی نیست که توسط منابع دیگری تأیید شده باشد. درعوض، گفته می‌شود که آیپد جدید از شارژ مغناطیسی MagSafe درکنار شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما پیرامون احتمال معرفی آیپد پروهای 11 و 12.9 اینچی اپل با تراشه M2 در پاییز امسال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی