حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو M2 در روزهای آینده معرفی خواهد شد؛ مک‌های جدید اواخر 2022 عرضه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ، امروز در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود بیان کرد که اپل مدل‌های جدید آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی با تراشه M2 را ظرف چند روز آینده معرفی خواهد کرد. بااین‌حال، گفته می‌شود که مک‌های جدید تا انتهای سال جاری میلادی رونمایی و عرضه نخواهد شد.

معرفی آیپد پرو M2

مدل‌های جدید 11 و 12.9 اینچی با کد J617 و J620، اولین به‌روزرسانی برای آیپد رده‌بالا از آوریل 2021 خواهد بود، جایی که هر دو مدل تراشه M1 و مدل بزرگ‌تر نیز نمایشگر mini-LED را دریافت کردند. انتظار می‌رود مدل‌های آیپد پرو برای اولین به‌روزرسانی خود در یک سال و نیم اخیر، تراشه M2 را دریافت کنند که عملکرد سریع‌تر و احتمالاً قابلیت‌های شارژ جدید را ارائه می‌دهد.

ازنظر طراحی، آیپدهای جدید شبیه مدل‌های فعلی خواهند بود و انتظار نمی‌رود هیچ تغییر قابل‌توجهی داشته باشند. شایعات اولیه می‌گفتند که مدل کوچک‌تر 11 اینچی یک نمایشگر mini-LED خواهد داشت که درحال‌حاضر فقط در مدل بزرگ‌تر 12.9 اینچی موجود است، اما بعید است این اتفاق بیفتد.

معرفی آیپد پرو M2

معرفی آیپد پرو M2

طبق گزارش‌های قبلی، مدل‌های جدید iPad Pro می‌توانند نوعی از قابلیت‌های شارژ MagSafe را نیز داشته باشند. همچنین این احتمال وجود دارد که مدل‌های جدید iPad Pro دارای قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس باشند که به کاربران امکان می‌دهد آیفون یا ایرپادز خود را ازطریق پنل پشتی آیپد شارژ کنند.

با توجه به شایعات گذشته، اپل دیگر رویدادی را در ماه اکتبر برگزار نمی‌کند. درعوض، انتظار می‌رود اپل آیپدهای جدید و به‌روزرسانی‌های سری مک را تنها ازطریق معرفی مطبوعاتی و به‌روزرسانی‌ها در وب‌سایت خود رونمایی کند.

در کنار مدل‌های جدید iPad Pro، انتظار می‌رود اپل در اواخر این ماه iPadOS 16 را نیز منتشر کند. برخلاف سال‌های گذشته، آپدیت‌های iPadOS و iOS امسال به‌طور همزمان منتشر نشدند. درعوض، اپل انتشار iPadOS 16 را تا اواخر پاییز به‌تعویق انداخت تا زمان بیشتری برای اصلاح به‌روزرسانی و کار روی Stage Manager داشته باشد. Stage Manager یک سیستم مولتی‌تسکینگ جدید برای مدل‌های خاص آیپد است که علی‌رغم انتشار iPadOS 16 در عرض چند هفته، همچنان با اشکالاتی مواجه است.

دیدگاه شما درباره معرفی آیپد پرو M2 تا چند روز آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی