حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو در نور کم ضعیف‌تر از آیفون 13 پرو عمل می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به نظر می رسد یک منبع با آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس آینده اپل وقت زیادی به خصوص برای کارکردن با دوربین 48 مگاپیکسلی آنها داشته است. برداشت های اولیه و ظاهری او نشان می دهد که سری آیفون 14 پرو دارای قابلیت عکسبرداری عالی در نور محیط کافی، عمر باتری بهتر و بلندگو های بهبود یافته است. با این حال، به نظر می رسد آیفون 14 پرو در عملکرد در نور کم از آیفون 13 پرو عقب است.

بله درست شنیدید، دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو توان رقابت با آیفون 13 پرو را به طور مثال در شب ندارد. البته با فرض صحت حرف های این منبع، اپل هنوز زمان کافی برای تنظیم دقیق دوربین آیفون 14 پرو تا زمان عرضه را دارد.

هنوز چند هفته تا مراسم معرفی خانواده آیفون 14 اپل فاصله داریم. اما ریتم اطلاعات فاش شده تقریبا ثابت بوده است. انتظار می‌رود که سری آیفون 14 به‌روزرسانی‌ های ملموسی را نسبت به سری آیفون 13 به همراه داشته باشد. اکنون ظاهراً شخصی توانسته است مدل‌ های آیفون 14 پرو را در دستگان خود بگیرد و حتی مدتی با آنها کار کند.

این اطلاعات امروز از طریق افشاگر معروف اپل، LeaksApplePro، در توییتر منتشر شد. او به منبعی اشاره می کند که مدتی با آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس وقت گذرانده است. این افشاگر در توییت امروز خود می‌گوید:

منبعی با آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس به طور عملی وقت گذاشته است.
او می‌گوید:
ترکیب قرص و حفره جدید در نمایشگر آیفون چیز جدیدی اضافه نمی کند. به نظر متفاوت است، اما تقریباً همانند بریدگی ناچ کار می کند. همچنین کافیست به آن عادت کنید تا دیگر مقابل چشمانتان نباشد.
آیفون 14 پرو مکس ضخیم است و مانند یک آجر احساس می شود (طبق معمول).

— LeaksApplePro

بله طبق برخی از مشاهدات او و منبعی که آن را افشا نکرده است می‌گویند آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس مانند آجر هستند (البته نه به معنای منفی آن! صرفاً منظور او بدون خمیدگی بودن فریم این دستگاه ها و بزرگ و ضخیم شدن آنها در نسخه پرو مکس است). منبع او می‌گوید بریدگی قرصی شکل و حفره عجیب و جدید آیفون متفاوت به نظر می رسد. اما زمانی که به آن عادت کنید در نگاه شما از بین می رود.

دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو در نور کم ضعیف‌تر از آیفون 13 پرو عمل می‌کند

دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو بهترین در نور کافی و ضعیف در نور کم

بله درباره دوربین ها او می‌گوید دوربین جدید 48 مگاپیکسلی آیفون “بهترین دوربین در یک گوشی هوشمند” در نور کافی است. اما نمونه های اولیه که به دست او رسیده‌اند، ظاهرا در نور کم ضعیف‌تر از آیفون 13 پرو هستند. در ادامه بررسی نیز این منبع به موارد زیر اشاره می‌کند:

_ ماژول دوربین در مدل های پرو بزرگ به نظر می رسد

_ عمر باتری در iPhone 14 Pro ظاهرا شاهد بهبود هایی است

_ بلندگو ها بهبود یافته‌اند و حالا باس و وضوح بهتری دارند

_ کیفیت صفحه نمایش مشابه آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس است

طبق حرف های این افشاگر، به طور کلی به نظر می رسد مدل های آیفون 14 پرو نسبت به آیفون 13 پرو های فعلی ارتقاء مناسبی را ارائه می‌دهند. اپل به احتمال زیاد قابلیت‌ های نور کم را تا زمان معرفی بهینه‌سازی می‌کند. این شرکت حتی ممکن است چند سورپرایز برای سخنرانی اصلی در رویداد معرفی خانواده آیفون 14 ذخیره کند.

برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس درمقایسه با آیفون 13 پرو مکس را ببینید

همانطور که مشخص است، اطلاعات بالا هنوز تایید نشده‌اند. بنابراین بهتر است آن را با کمی شک و تردید تا زمانی که اطلاعات رسمی اعلام شوند، باور کنید. نظر شما راجع به این اطلاعات جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری