حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس درمقایسه با آیفون 13 پرو مکس را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

انتظار می‌رود برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس آینده، بزرگ‌ترین ماژول لنز پشتی باشد که اپل تاکنون بر روی گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده است. حال، یک تصویر فاش‌شده جدید از مدل اولیه آیفون آینده، نمایی از برجسته بودن ماژول دوربین آن درمقایسه با آیفون 13 پرو مکس را نشان می‌دهد.

برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس

انتظار می‌رود همه مدل‌های آیفون 14 شاهد ارتقاء لنز فوق‌عریض دوربین باشند، اما تنها مدل‌های پرو آیفون شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی در لنز اصلی و احتمالا تله‌فوتو دوربین خواهند بود.

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، معتقد است که سری آیفون 14 پرو دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهند بود که نسبت‌به دوربین 12 مگاپیکسلی فعلی، قابلیت فیلم‌برداری 8K را اضافه می‌کنند. همچنین احتمالاً دوربین جدید قادر به ثبت تصاویر 12 مگاپیکسلی ازطریق فرآیند pixel-binning است که داده‌های چند پیکسل کوچکتر بر روی سنسور تصویر دوربین را در یک «سوپر پیکسل» برای بهبود حساسیت در نور کم ادغام می‌کند.

همان‌طور که تصویر اصلی مطلب نشان داده شده است، این امر اپل را مجبور می‌کند تا ارتفاع ماژول دوربین عقب را در مدل‌های پرو به‌میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. تصویر مذکور که توسط کاربر توییتری lipilipsi تهیه شده است، برجستگی بزرگتر دوربین را در یک نمونه اولیه آیفون 14 پرو مکس درمقایسه با سیستم دوربین پشتی آیفون 13 پرو مکس نشان می‌دهد.

برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس درمقایسه با آیفون 13 پرو مکس

برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس درمقایسه با آیفون 13 پرو مکس

بر اساس شماتیک‌هایی که در ماه فوریه به بیرون درز کرد، برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس 4.17 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت که نسبت‌به آیفون 13 پرو مکس با 3.60 میلی‌متر، بیشتر است. همچنین انتظار می‌رود اندازه برآمدگی دوربین در هر جهت حدود 5 درصد افزایش یابد و از عرض فعلی 35.01 میلی‌متر، به 36.73 میلی‌متر و ارتفاع نیز از 36.24 میلی‌متر به 38.21 میلی‌متر برسد.

این‌که آیا حجم بالای ماژول دوربین آیفون آینده، یک مبادله ارزشمند برای قابلیت‌های بهبودیافته عکاسی خواهد بود یا خیر، چیزی است که کاربران باید خودشان تصمیم بگیرند، اما کافی است بگوییم که بعید به نظر می‌رسد قاب‌های طراحی‌شده برای مدل‌های آیفون 13، با سری آیفون 14 مطابقت داشته باشند.

پس از مشاهده فروش ضعیف آیفون 13 مینی، اپل قرار است امسال بر روی اندازه‌های بزرگتر آیفون تمرکز کند و ما انتظار داریم آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس/پلاس 6.7 اینچی و درنهایت آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی را شاهد باشیم.

انتظار می‌رود اپل مدل‌های آیفون 14 را در رویدادی که احتمالاً در سپتامبر 2022 برگزار می‌شود، معرفی کند.

نظر شما پیرامون برآمدگی بزرگتر ماژول دوربین آیفون آینده نسبت‌به نسل پیشین خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی