حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معمای گوگل برای تاریخ رونمایی کامل Pixel 7

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

گوگل سابقه جذابی در حفظ اطلاعات تا پیش از رونمایی ندارد. گویا خودش هم این را خوب می داند و سه ماه پیش بود که اولین نگاه رسمی به سری پیکسل ۷ را به ما داد. این شرکت اما هنوز کاملا این محصولات را معرفی نکرده است. امروز شاهد معمای گوگل برای تاریخ رونمایی کامل Pixel 7 هستیم. پاسخ آن ما را به ماه رونمایی از خانواده موبایل‌های پرچمدار ۲۰۲۲ گوگل خواهد رساند.

تاریخ رونمایی کامل Pixel 7

ماه ها پیش، گوگل نگاهی اجمالی به گوشی های هوشمند پرچمدار سری پیکسل 7 به ما ارائه کرده بود. با این حال، جزئیات یا اطلاعات دقیق تری در مورد تاریخ عرضه آن فاش نکرد.

اخیراً اما به نظر می رسد که این شرکت ممکن است در پست اخیر توییتری خود نکاتی را در مورد جدول زمانی احتمالی عرضه این خانواده پرچمدار به ما ارائه کرده باشد. با نگاهی تصویر منتشر شده در توییت، این برند تصویری را به اشتراک گذاشته بود که در آن می‌توانیم چند گوشی هوشمند سری پیکسل مختلف را در یک معادله ریاضی ببینیم.

معمای گوگل برای تاریخ رونمایی پیکسل ۷

معمای گوگل برای تاریخ رونمایی پیکسل ۷

این تصویر از چپ به راست به ترتیب شامل پیکسل 3، پیکسل 6، پیکسل 3 و پیکسل نسل اول است. بنابراین با حذف نام تجاری پیکسل و صرفاً تمرکز بر روی عدد هر نسل است در حقیقت معادله اصلی شکل زیر می شود:

3 ضرب‌در 6 – 3 ÷ ⅓ ضرب‌در 1

با حل این مسئله ساده ریاضی، پاسخ عدد 9 را دریافت می کنیم. ماه نهم میلادی ماه اکتبر است که معادل اوایل پاییز ۱۴۰۱ (اواخر مهر یا اوایل آبان) می شود. حال یا این عدد برای ماه رونمایی است یا روز رونمایی.

گوگل عرضه پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در پاییز پیش‌رو را با نمایش طراحی آن‌ها تأیید کرد

پیش از این، شایعه دیگری داشتیم که ادعا می کرد سری پیکسل 7 در 9 اکتبر عرضه می شود، در حالی که عرضه آن از حدود 13 اکتبر آغاز می شود. بنابراین، به نظر می رسد که تیزر رسمی مطابق با گزارش قبلی ما باشد.

البته هنوز هیچ چیز رسمی نیست. نظر ما چیست؟ این معمای گوگل به چه چیزی اشاره دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)