حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 14 بتا برای Nothing Phone 1 در قالب Nothing OS 2.5 ارائه شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، اندروید ۱۴

هفته گذشته، برند Nothing آپدیت پایدار اندروید 14 را برای گوشی هوشمند Phone (2) خود منتشر کرد. حال، به‌عنوان کادوی کریسمس این شرکت به کاربران خود، آپدیت بتا اندروید 14 در قالب Nothing OS 2.5 برای Nothing Phone (1) نیز ارائه شده است که شماری از قابلیت‌های جدید و کاربردی را به این دستگاه اضافه می‌کند.

آپدیت اندروید 14 بتا Nothing Phone 1

اکنون نسخه بتای اندروید 14 برای همه دارندگان Phone (1) در دسترس قرار گرفته است. همانند به‌روزرسانی Phone (2)، این آپدیت برای Phone (1) نیز با نام Nothing OS 2.5 شناخته می‌شود. همان‌طور که از نامش پیداست، این مهم‌ترین به‌روزرسانی از زمان انتشار Nothing OS 2.0 است که در اوایل سال جاری همراه با Phone (2) ارائه شد.

برخی از ویژگی‌های جدید این نسخه عبارتند از: صفحه سفارشی‌سازی بازطراحی‌شده هم برای صفحه قفل و هم برای صفحه اصلی، امکان تبدیل عکس پس‌زمینه به یک والپیپر پویا، والپیپرهای تک‌رنگ جدید، تم تک‌رنگ جدید، ژست دوبار فشار دادن دکمه پاور قابل تنظیم، گزینه‌های میانبر بیشتر در قفل صفحه، روشی سریع‌تر برای گرفتن اسکرین‌شات به‌همراه ویرایشگر اسکرین‌شات جدید، ویجت‌های جدید، انیمیشن Glyph جدید برای زمانی که از NFC استفاده می‌شود، طراحی جدید پیکان بازگشت به عقب، طرح‌بندی تنظیمات سریع جدید و درنهایت، امکان تنظیم آهنگ زنگ و صدای اعلان به‌طور جداگانه!

همچنین بهبودهای پایداری برای دوربین و همچنین «پایداری کلی سیستم برای تجربه‌ای مطمئن‌تر و روان‌تر» نیز همراه با این نسخه ارائه می‌شود.

آپدیت اندروید 14 بتا Nothing Phone 1

آپدیت اندروید 14 بتا Nothing Phone 1

اگر علاقه‌مند به دریافت آپدیت اندروید 14 برای گوشی ناتینگ فون 1 خود هستید، به این لینک بروید و مراحل را برای ورود به این نسخه بتای باز دنبال کنید. در اینجا، باید یک APK دانلود کنید و سپس به Settings > System > Update to Beta version بروید.

فراموش نکنید که این یک نسخه بتا است و به همین دلیل، ممکن است پایداری کلی سیستم به‌اندازه نسخه نهایی نباشد.

نظر شما درباره آپدیت اندروید 14 بتا ناتینگ فون 1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی