حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایموجی واکنش سریع در استوری (وضعیت) واتس اپ مشابه اینستاگرام ارائه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شبکه‌های اجتماعی

آپدیت جدید برنامه محبوب واتس اپ در راه است تا حداقل در مورد استوری یا همان وضعیت واتس‌ اپ، این پیام رسان بیشتر و بیشتر شبیه اینستاگرام شود. یک ویژگی جدید که توسط افراد مشترک در آپدیت بتای واتس اپ مشاهده شده است اکنون برای آزمایش‌کنندگان بتا در اندروید منتشر می‌شود و به آنها امکان می‌دهد که به وضعیت های کاربران با یک ایموجی واکنش نشان دهند. درست همانطور که در حال حاضر می‌توانید به سرعت به استوری‌ ها در اینستاگرام با ایموجی واکنش نشان دهید.

انتقال واتس اپ اندروید به iOS (آیفون) بالاخره ممکن شد

واکنش با ایموجی در استوری یا همان وضعیت واتس‌اپ برای آزمایش‌ کنندگان بتا منتشر می‌شود

این ویژگی برای اولین بار چند هفته پیش در دست توسعه بود و اکنون به نظر می رسد که این شرکت آن را به عنوان یک به روز رسانی بتا برای کاربران اندروید تحت انتشار قرار داده است. نسخه بتای واتس اپ که با این به روز رسانی سازگار است 2.22.17.24 است. با این حال، برخی از آزمایش‌کنندگان بتای خوش شانس نیز ممکن است این ویژگی را با نسخه‌های بتا دیگر دریافت کنند.

کاری که این ویژگی انجام می دهد بسیار ساده است. در واقع به شما امکان می دهد با یکی از هشت ایموجی به استوری یا همان وضعیت شخصی در واتس اپ واکنش نشان دهید. شکل ظاهری آن بسیار شبیه به واکنش های سریع به استوری های اینستاگرام است. هنگامی که در حال مشاهده وضعیت، انگشت خود را به بالا بکشید، واکنش‌ های آماده شکلک قابل دسترسی هستند.

قابلیت ارسال سریع ایموجی در وضعیت های واتس اپ

قابلیت ارسال سریع ایموجی در وضعیت های واتس اپ

از طرف دیگر، هنگامی که شخصی به آپدیت وضعیت شما واکنش نشان می دهد، ایموجی را به عنوان یک پیام دریافت خواهید کرد. به این ترتیب، برنامه شما را در مورد اینکه چه کسی به به‌روزرسانی وضعیت شما واکنش نشان داده است، مطلع می‌کند.

تیم توسعه بتا واتس اپ اشاره می‌کند که در حال حاضر تنها چند آزمایش‌کننده بتا قادر به آزمایش این ویژگی هستند. اما در هفته‌ های آینده، آزمایش‌کنندگان بتا بیشتری آن را دریافت خواهند کرد. هنگامی که این ویژگی از اشکالات پاک شد، باید به یک به روز رسانی رسمی راه پیدا کند، اگرچه هنوز تاریخ مشخصی برای آن تعیین نشده است.

امکان یادداشت صوتی در وضعیت واتس اپ ارائه خواهد شد

بله ایموجی آماده تنها ویژگی جدیدی نیست که واتس اپ برای به روز رسانی وضعیت برنامه ریزی کرده است. اخیراً، ویژگی دیگری نیز گزارش شد که در واتس‌اپ بتا برای اندروید مشاهده شد و در حال حاضر در حال توسعه است. این ویژگی تجربه به‌روزرسانی وضعیت شما را در برنامه غنی تر می‌کند. این ویژگی جدید به شما امکان می‌دهد یک یادداشت صوتی را به‌عنوان به‌روزرسانی وضعیت خود ضبط کنید. در واقع راهی ساده و بدون دردسر برای اطلاع دادن به دوستان و مخاطبین واتس اپ شما در مورد چیزی است که در زندگی شما اتفاق افتاده است.

مشابه ویژگی توضیح داده شده در بالا، این ویژگی نیز در حال آزمایش است. بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا ما واقعاً آن را به عنوان بخشی رسمی از مجموعه ویژگی های این برنامه چت محبوب ببینیم. در حال حاضر، می‌توانید انتخاب کنید که متن یا تصویر را به‌عنوان به‌روزرسانی وضعیت بسازید. اما در آینده با ارائه یادداشت صوتی گزینه‌ های بیشتری برای وضعیت جدید به شما ارائه می‌شود.

لیست چت واتس اپ نیز به زودی غنی‌تر می‌شود

یکی دیگر از ویژگی‌ های به‌روزرسانی وضعیت که اخیراً مورد توجه قرار گرفته و شرکت روی آن کار می‌کند، امکان نمایش به‌روزرسانی‌ های وضعیت درست در لیست چت شما است. هدف این ویژگی این است که دیدن افرادی که به‌روزرسانی وضعیت جدید را منتشر کرده‌اند آسان‌تر کند تا بتوانید در یک نگاه از وضعیت دوستان خود در جریان باشید. در واقع این ویژگی نیز مشابه صفحه دایرکت های اینستاگرام خواهد بود. به طور مشابه در آنجا نیز می‌توانید ببینید که کدام یک از کاربران استوری منتشر کرده است. در آینده این امکان در صفحه چت واتس‌ اپ نیز ممکن می‌شود.

این ویژگی جدید در گذشته برای اولین بار در نسخه دسکتاپ واتس اپ مشاهده شد. اما حالا به iOS و اندروید نیز راه یافته است. یا حداقل در حال حاضر برای آن پلتفرم ها نیز در حال توسعه است.

منبع می‌گوید به نظر می رسد واتس اپ با تغییرات جدید خود برای ارتقاء به روز رسانی های وضعیت جدی شده است. نمیتوان متوجه شد که هدف واتس اپ در ارائه این ویژگی ها هرچه مشابه‌تر کردن آن با اینستاگرام و ارائه کامل قابلیت های استوری آن به واتس اپ است یا خیر. در حال حاضر، هیچ اطلاعات رسمی تایید یا تکذیب برای چنین برنامه‌ هایی وجود ندارد. ما فقط بر اساس فراوانی ویژگی‌ های توسعه‌ یافته برای بخش Status، می‌توانیم حدس بزنیم که واتس اپ در آینده به این بخش اهمیت بیشتری خواهد داد.

 

در واتس اپ استوری به اشتراک می‌گذارید؟ نظر شما درباره این ویژگی های جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری