حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتقال واتس اپ اندروید به iOS (آیفون) بالاخره ممکن شد

شاید قابل باور نباشد که در سال ۲۰۲۲ چنین خبری برای پیام رسان خوشحال کننده محسوب شود اما باور کنید کاربران زیادی با این مشکل روبه‌رو بودند. اگر کاربر اندروید بودید و می خواستید آیفون بخرید، مشکل انتقال چت Whatsapp وجود داشت. خبر خوب امروز این است که انتقال واتس اپ اندروید به iOS بالاخره ممکن شد.

انتقال واتس اپ اندروید به iOS (آیفون)

واتس اپ در حال آزمایش انتقال تاریخچه چت بین اندروید و iOS بود و امروز بالاخره این قابلیت را رسما ارایه کرد. تا کنون تنها با کمک برخی از ابزارهای انتقال داده شخص ثالث امکان انتقال تاریخچه چت بین اکوسیستم ها وجود داشت، اما این روش ها معمولا رایگان نیستند و استفاده از آنها دشوار است.

از زمان نگارش این مقاله، تنها روش انتقال چت واتس اپ از اندروید به آیفون در سایت پشتیبانی واتس اپ موجود است و برای انجام این کار باید از نرم افزار Move to iOS اپل برای اندروید استفاده کنید.

آیفون دریافت کننده نیز باید فکتوری ریست شده یا نو باشد

همچنین باید دستگاه های گیرنده و فرستنده از جدیدترین نسخه واتس اپ استفاده کنند. شما برای انتقال باید از همان شماره تلفن قبلی خود استفاده کنید یا قبل از انتقال آن را تغییر دهید. آیفون دریافت کننده نیز باید فکتوری ریست شده یا نو باشد.

بر اساس مراحل ذکر شده در دستورالعمل‌ها، واتس‌اپ با اپل همکاری کرده است تا برنامه Move to iOS خود را برای انتقال موفقیت‌آمیز داده‌های واتس‌اپ به یک آیفون بهینه کند.

طبق صفحه پشتیبانی، می‌توانید اطلاعات حساب، عکس پروفایل، چت‌های فردی و گروهی، سابقه چت، رسانه چت و تنظیمات WhatsApp را انتقال دهید. البته هنوز نمی‌توانید سابقه تماس WhatsApp یا پیام‌های پرداخت را انتقال دهید.

عدم امکان برقراری مکالمات واتس اپ در هنگام جابجایی بین iOS و Android مدت هاست که یکی از دردسرهای کاربران برای جابجایی بین اکوسیستم ها بوده است.

اگرچه بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان به سادگی به شما امکان دسترسی به پیام‌ها و چت‌ها را از هر دستگاهی می‌دهند، واتس‌اپ تنها با یک شماره تلفن و با یک دستگاه تلفن هوشمند قابل استفاده است. اخیراً واتس‌اپ به دستگاه‌های مرتبط اجازه دسترسی، ارسال و دریافت پیام‌ها را در زمانی که دستگاه میزبان (موبایل شما) آفلاین است را می دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید با این محدودیت و نیازمند بودن به ریست فکتوری آيفون و عدم انتقال سابقه تماس و غیره، متا راه حل خوبی را ارایه کرده است؟ حداقل برای کسی که این انتقال خیلی حیاتی است، حالا یک راه حل رسمی و رایگان وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)