حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل استاندارد اپل واچ سری 8 بدون تغییر طراحی نسبت‌به نسل قبل معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

به‌گفته‌ی افشاگر ShrimpApplePro که برای اولین بار فاش کرد مدل‌های آیفون 14 پرو دارای طراحی جدید سوراخ + کپسول نمایشگر هستند، مدل‌های استاندارد 41 و 45 میلی‌متری اپل واچ سری 8 دارای طراحی مشابه با اپل واچ سری 7 بوده و تغییر طراحی تنها به مدل اسپورت/پرو منحصر خواهد شد.

مدل استاندارد اپل واچ سری 8

طبق گفته‌های ShrimpApplePro، جنس بدنه‌ی تیتانیوم برای مدل‌های استاندارد اپل واچ سری 8 نیز در دسترس نخواهد بود؛ اما مارک گورمن از بلومبرگ چندی پیش گزارش داد که نسخه جدید «اسپورت» اپل واچ سری 8 دارای قاب تیتانیومی است. درنهایت، احتمالا شاهد حداقل یک مدل با یک گزینه‌ی تیتانیوم در سری 8 باشیم. همچنین انتظار می‌رود مدل «اسپورت» در مقایسه با مدل‌های استاندارد سری 8، صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر داشته باشد.

ShrimpApplePro همچنین بیان می‌کند که منبع آن‌ها از هیچ سنسور جدیدی در اپل واچ استاندارد سری 8 که ظاهراً در این ماه وارد تولید انبوه خواهد شد، آگاهی ندارد.

مدل استاندارد اپل واچ سری 8

مدل استاندارد اپل واچ سری 8

این افشاگر بیان می‌کند که گزینه‌های رنگی برای اپل واچ استاندارد سری 8 شامل Midnight ،Starlight ،Silver و (PRODUCT)RED برای مدل‌های آلومینیومی و نقره‌ای و گرافیت برای مدل‌های فولاد ضدزنگ خواهد بود. این رنگ‌ها نسبت به مدل‌های سری 7 که رنگ‌هایی مانند آبی، سبز، مشکی فضایی و طلایی نیز دارند، کمتر است.

چندی پیش فاش شد که اپل درحال کار بر روی یک نسخه “ورزشی مقاوم” از اپل واچ است که دارای نمایشگر بزرگ‌تر و عمر باتری طولانی‌تر بوده و با بدنه فلزی مستحکم‌تر خود، می‌تواند مقاومت خوبی در شرایط سخت از خود نشان دهد. مدل جدیدتر این ساعت با بدنه‌ای مقاوم مخصوص ورزشکاران، می‌تواند اپل واچ پرو نام‌گذاری شده و با قیمتی معادل 900 دلار روانه بازار شود. همچنین گفته می‌شود که اپل کماکان درحال کار بر روی حالت کم‌مصرف watchOS 9 برای اپل واچ نیز است.

انتظار می‌رود مدل‌های سری 8 اپل واچ در ماه سپتامبر در کنار سری آیفون 14 معرفی شوند. WatchOS 9 نیز باید در ماه سپتامبر منتشر شود.

نظر شما پیرامون مدل استاندارد Apple Watch Series 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی