حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت اپل سری 8 قادر به اندازه گیری دمای بدن بصورت پیشرفته خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

شایعه شده که حسگر دمای بدن اپل واچ سری 8 آینده ممکن است بیش از آن چیزی باشد که در شایعات قبلی ما به آنها باور داشتیم و پیشرفته‌تر خواهد بود. ما در ترنجی خواندیم که اپل واچ سری 8 سرانجام می‌تواند قابلیت اندازه گیری دمای بدن را به‌شرط کیفیت الگوریتم مناسب دارا باشد. حالا اما خبر می‌رسد که شرایط محیا بوده و اپل دلیلی برای نه گفتن به این ویژگی ندارد. بلکه نسخه مناسب و پیشرفته‌ای از آن را در ساعت هوشمند آینده خود استفاده خواهد کرد.

مارک گورمن، روزنامه‌نگار، در نسخه جدید خبرنامه یکشنبه خود می‌گوید که اپل واچ سری 8 می‌تواند تشخیص دهد که فردی تب دارد یا خیر. پیش از این، گزارش شده بود که سنسور دمای اپل واچ سری 8 تنها به برنامه ریزی باروری کمک می‌کند.
برخلاف دماسنج‌ های معمولی، ساعت‌ های هوشمند نمی‌توانند دمای مرکز بدن را اندازه‌گیری کنند و بنابراین، باید از الگوریتمی برای تعیین دمای دقیق شخص استفاده کنند. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل پیشتر گفته بود که اپل این الگوریتم را کامل کرده است.
گورمن اکنون نشان می‌دهد که اپل به استفاده از ویژگی تشخیص دمای بدن توسط ساعت هوشمند خود چراغ سبز نشان داده است و هم ساعت‌ های سری 8 اپل و هم نسخه های مقاوم به این سنسور مجهز خواهند شد. البته بعید است مدل ارزان‌تر SE آن را داشته باشد.
ظاهراً این ویژگی ارقام خاصی را به شما نمی‌‌دهد، اما می‌تواند تشخیص دهد که دمای شما بالاتر از حد معمول است و توصیه هایی در مورد صحبت با پزشک یا استفاده از دماسنج اختصاصی ارائه خواهد داد.
انتظار می‌رود گلکسی واچ 5 سامسونگ نیز که برای کسب عنوان بهترین ساعت هوشمند 2022 با سری 8 اپل رقابت خواهد کرد، از این ویژگی برخوردار باشد.
قابلیت اندازه گیری دمای بدن با Apple watch Series 8 ارائه می‌شود

قابلیت اندازه گیری دمای بدن با Apple watch Series 8 ارائه می‌شود

گورمن خاطرنشان می‌کند که این هیجان‌انگیز ترین ویژگی سخت‌افزاری اپل واچ سری ۸ خواهد بود. طبق شایعات قبلی، این ساعت ممکن است دارای تراشه‌ای مشابه با Watch Series 7 باشد که دارای تراشه‌ای مبتنی بر پردازنده قبلی خود بود. ظاهراً اپل به دلیل اشغال ظرفیت توسط پردازنده‌ های سری M که رایانه‌ها و برخی مدل‌ های آی‌پد را تامین می‌کنند، از تراشه‌ های غیر مک غفلت می‌کند.
منبع می‌گوید ساعت جدید همچنین می‌تواند صفحه نمایش روشن تری داشته باشد. کاملاً مشخص نیست که آیا این پوشیدنی هوشمند جدید دارای طراحی لبه‌ های تخت خواهد بود یا خیر، اما شایعات به این سمت اشاره دارند. سایر مشخصات شایعه شده شامل حالت کم مصرف جدید برای برنامه ها، نسخه بهبود یافته ویژگی تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی، قابلیت های ماهواره‌ای، صفحه های ساعت جدید و انواع تمرینات بیشتر است.
منبع همچنین فاش کرده است که AirPods Pro آینده احتمالاً نظارت بر ضربان قلب را نخواهد داشت، اما اپل این امکان را بررسی کرده است، بنابراین ممکن است روزی از راه برسد.
به نظر شما ویژگی اندازه گیری دمای بدن توسط یک ساعت هوشمند با توجه با تماس آن با سطح پوست می‌تواند کاربردی و دقیق باشد؟
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری