حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی احتمالی هواوی میت 50 ازطریق قاب محافظ آن فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

با توجه به افشای قاب گوشی پرچمدار آینده هواوی که توسط DigitalChatStation در Weibo منتشر شده است، این شرکت طراحی پنل پشتی سری میت 50 آینده خود را با ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ طراحی کرده است.

طراحی احتمالی هواوی میت 50

افشای قاب Huawei Mate 50 نشان می‌دهد که این گوشی با طراحی دوربین پشتی همراه با لنز چهارگانه در یک دایره بزرگ عرضه خواهد شد. این لنزها می‌توانند متعلق‌به دوربین اصلی، دوربین فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی و سنسور ToF باشند.

این شرکت چیدمان لنزهای گوشی میت 50 خود را به‌صورت مربعی در یک ماژول دایره‌ای قرار داده که تلفیق طراحی میت 20 و میت 30/40 را یادآور می‌شود. بااین‌حال، اندازه ماژول دوربین در مقایسه با آخرین نسل از دستگاه‌های سری میت هواوی یعنی میت 40، بزرگ‌تر است.

طراحی احتمالی هواوی میت 50

طراحی احتمالی هواوی میت 50

این قاب همچنین دارای کلیدهای تنظیم صدا به‌همراه دکمه پاور نیز می‌باشد. در قسمت پایین، بریدگی‌هایی برای سوراخ بلندگو و ورودی شارژ تعبیه شده است. با نگاهی به طراحی، می‌توان متوجه شد که قسمت عقب نیز دارای لبه‌های خمیده در سمت چپ و راست خود است.

با حرکت در سمت بالا، می‌توانید دو دهانه را نیز مشاهده کنید که می‌تواند مربوط به میکروفون ثانویه و یک سنسور IR باشد.

گزارش قبلی بیان می‌کرد که سری میت 50 هواوی ممکن است مدل +Pro را لغو حذف و این شرکت ممکن است به سراغ میت 50، میت 50 پرو و ​​میت 50 RS پورشه دیزاین برود، اما این اطلاعات هنوز به تأیید رسمی نرسیده است.

علاوه‌بر این، سری میت 50 هواوی از تراشه جدید و محدود Kirin 9000S استفاده خواهد کرد که احتمالا مربوط به نسخه‌ای با پشتیبانی از شبکه 5G بوده و برای 4G، این شرکت به تراشه‌ای از سوی کوالکام بسنده خواهد کرد. البته با توجه به ارائه قاب 5G مخصوص برای هواوی پی 50 پرو، این احتمال وجود دارد که هواوی چنین ترفندی را برای نسخه 4G سری میت آینده خود نیز پیاده‌سازی کند.

نظر شما پیرامون طراحی هواوی میت 50 به‌همراه ماژول دوربین دایره‌ای آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی