حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی MIUI 13 در دستگاه های شیائومی 11 موجب بریک شدن آنها شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، شیائومی

آپدیت آزمایشی MIUI 13 بدون شک کاملاً بحث‌برانگیز بوده است. بیشتر به این دلیل که به سختی چیزی به جز تصاویر پس زمینه جدید به کاربران جهانی ارائه کرده است! البته که کمی اغراق میکنم اما با این حال، عرضه سریع‌تر از سال گذشته به جبران موضوع تغییرات کم این نسخه از رابط کاربری شیائومی کمک کرده است. می‌دانید که اندروید 12 اکنون به تعداد کمی از دستگاه‌ های مقرون به صرفه مانند پوکو ایکس 3 پرو نیز رسیده است. اما همانطور که منابع گزارش می‌دهد، پس از مدتی آرامش و آپدیت های مناسب، این شرکت ممکن است باز هم درگیر یک مشکل دیگر شده باشد. با ترنجی در بررسی این مشکل همراه باشید.

متأسفانه به گزارش منابع، آپدیت آزمایشی جدید MIUI 13 بر پایه اندروید 12 روی گوشی های خانواده شیائومی Mi 11 باعث بریک شدن آنها می‌شود. با بریک آشنایی دارید؟ این کلمه در ترجمه ساده به معنای روشن نشدن دستگاه پس از آپدیت است. تیم آزمایش کننده گزارش می‌دهد که شیائومی Mi 11، شیائومی Mi 11 Ultra و شیائومی Mi 11 Lite را با این به‌روزرسانی MIUI13 بریک کرده است. امیدواریم آنها برای unbricking به نمایندگی هزینه‌ای پرداخت نکنند!

در سمت دیگر ماجرا اما برنامه دوربین مشکل پیدا کرده است و اجرا نمی‌شود یا میان اجرا متوقف می‌شود.

مادربردهای سوخته می ۱۱ شیائومی صدای کاربران را درآورده است!

این مشکلات نوظهور نیستند زیرا شیائومی با آنها آشنایی دارد!

دستگاه‌ های بریک شده‌ی در دستان کاربران متعجب، آن هم در نتیجه به‌روزرسانی‌ های جدید MIUI، برای شیائومی چیز جدیدی نیست. به یاد دارید که عرضه اولیه نسخه بتای اندروید 12 در اواخر سال گذشته میلادی، برخی از دستگاه های Mi 11 Ultra و Mi 11 را بی فایده کرده بود؟ گویی این موضوع کافی نبوده است و اکنون به نظر می رسد MIUI 13 تأثیر مشابهی نه تنها بر روی دستگاه های نامبرده در بالا بلکه حتی بر روی Mi 11 Lite 5G دارد!

تا کنون، به نظر می‌رسد که این مشکل فقط به آزمایش کنندگان رابط آینده شیائومی محدود می‌شود. هرچند این شرکت خطرات مرتبط را به آزمایش‌کنندگان بتا اطلاع می‌دهد، اما از کار انداختن گوشی آنها دیگر واقعاً غیرمنصفانه است!

آپدیت آزمایشی MIUI 13 در دستگاه های شیائومی 11 موجب بریک شدن آنها شد

شیائومی مشکلات آپدیت آزمایشی MIUI 13 را هنوز تایید نکرده است

شیائومی نیز هنوز این مشکل را تایید نکرده است. در چنین شرایطی، توصیه می‌شود که آزمایش‌کنندگان نسخه پایلوت، آخرین به‌روزرسانی را روی دستگاه‌ های سری Mi 11 فلش و نصب نکنند و در عوض منتظر آپدیت بعدی باشند. به کاربران پایدار نیز توصیه می شود که فعلاً هیچ نسخه آزمایشی را به صورت دستی فلش نکنند.

به گفته پایگاه خبری Gizmochina، علت فنی در حال حاضر ناشناخته است، اما به نظر می‌رسد این مشکل با نصب OTA از طریق برنامه آپدیت گوشی رخ می‌دهد.

گویا شیائومی پخش مشکلات MIUI 13 را نیز هنوز کامل ارائه نشده شروع کرده است! فقط می‌توان امیدوار بود رد پای این مشکلات در آپدیت های پایدار مشاهده نشود. اینها گوشی های میانرده با مشکلات معمولی میانرده ها نیستند. در حال صحبت از پرچمداران شیائومی و مشکل بریک شدن و از کار افتادن کامل گوشی هستیم.

 

نظر شما چیست؟ شیائومی از پس کنترل این مشکلات و موفقیت در ارائه یک آپدیت بدون مشکل در نسخه پایدار بر می‌آید؟ از روند إپدیت دهی این شرکت راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واقعا بریک شدن، این که افتصاح هستش، حالا خب درسته میبرن نمایندگی، ولی شیا تو ایران مگه نمایندگی رسمی داره.؟ تا جایی که میدونم نداره نمایندگی رسمی، یه سریع وقتی میگن شیائومی تخرین نخرین همینه دیگه، من تو این چندساله یادم نیست که کمپانی آبدیتی داده باشه که گوشی رو بریک کرده باشه تا امروز که شیائومی اینکارو کرده، اونم 2تا3تا گوشی مختلف، نه فقط یه نوع گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری