حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر طراحی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ در هر چهار رنگ اصلی آن فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

سامسونگ درحال آماده‌شدن برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو خود در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) در رویداد Unpacked 2022 است. انتظار می‌رود این شرکت در این رویداد از Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 رونمایی کند. حال به‌تازگی، رندر طراحی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ منتشر شده که این گوشی را در تمامی زوایا و همچنین هر چهار رنگ اصلی زمان عرضه‌ی خود نمایش می‌دهد.

رندر طراحی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

به‌گزارش Giznext، چهار گزینه رنگی گلکسی زد فلیپ 4 عبارتند از: گرافیتی، طلایی صورتی، بنفش بورا (که برای Galaxy S22 نیز به‌تازگی معرفی شد) و آبی. به‌نظر می‌رسد که همه آن‌ها دارای یک روکش مات و یک طراحی دو رنگ مانند نسل پیشین به‌دلیل ناحیه نمایشگر ثانویه هستند.

رندر طراحی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

رندر طراحی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

بااین‌حال، گلکسی زد فلیپ 4 دستگاه بسیار رنگارنگ‌تری در بازارهایی خواهد بود که سامسونگ نسخه سفارشی را نیز به فروش می‌رساند. سال گذشته، Bespoke Edition Z Flip 3 بیش از 40 ترکیب رنگی مختلف داشت. امسال، نسخه جدید سفارشی گلکسی زد فلیپ 4 ممکن است بیش از 900 ترکیب رنگی داشته باشد. اگر این شایعه صحت داشته باشد، بدین معنی است که گلکسی زد فلیپ 4 رنگارنگ‌ترین گوشی جهان تا به امروز خواهد بود.

فراتر از طراحی خارجی، Galaxy Z Flip 4 باید بدون انحراف بیش‌ازحد از فرمول موفق سال گذشته‌ي خود، به‌روزرسانی‌های جزئي موردانتظار را به‌همراه داشته باشد. انتظار می‌رود این گوشی با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، 8 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

صفحه‌نمایش AMOLED تاشو دارای ابعاد 6.7 اینچی بوده، درحالی‌که نمایشگر پوششی آن نیز 1.9 اینچی است. این گوشی همچنین باید دارای اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1.1 باشد و همان‌طور که گفتیم، سامسونگ آن را در تاریخ 10 آگوست در Unpacked معرفی خواهد کرد.

شایعات اولیه حاکی از آن است که غول فناوری کره‌ای ممکن است بخواهد قیمت زمان عرضه‌ی گلکسی زد فلیپ 4 را پس از طراحی مجدد لولا و سایر قطعات کاهش دهد، اما گزارش‌های جدیدتر نشان می‌دهد که این گوشی تاشو ممکن است کمی گران‌تر از مدل 2021 باشد.

نظر شما پیرامون رندر طراحی Galaxy Z Flip 4 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی