حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ رسما گلکسی اس 22 در رنگ بنفش را معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

کمپانی سامسونگ امروز به‌صورت رسمی گزینه‌ي رنگی بنفش را برای گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 خود معرفی کرد که با نام Bora Purple شناخته می‌شود و قرار است ماه آینده ازطریق اپراتورها و فروشگاه‌های فیزیکی به‌فروش برسد.

رنگ بنفش گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ جدید Bora Purple در زبان کره‌ای به‌صورت “bora (보라) خوانده شده که همان معنی بنفش را می‌دهد. بنابراین در اصل، رنگ جدید گوشی پرچمدار سامسونگ با نام Bora Purple، به‌صورت دوبار تکرار کلمه بنفش است. سامسونگ امیدوار است که جدیدترین رنگ خود، “برانگیختن شادی، جرقه خلاقیت و پذیرش فردیت” را القا کند.

سامسونگ همچنین در بیانیه مطبوعاتی امروز خود در مورد رنگ جدید به گروه BTS اشاره کرده و در ادامه می‌افزاید:

«ما هیجان‌زده هستیم که Bora Purple را ابتدا برای S22 و در ادامه برای دستگاه‌های بیشتری از سری گلکسی در اواخر امسال معرفی کنیم. با عرضه رنگ جدید در 10 آگوست، همزمان با رویداد معرفی Unpacked بعدی سامسونگ، ممکن است نگاهی اجمالی به دستگاه‌های آینده داشته باشیم.»

رنگ بنفش گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ بنفش گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ جدید Bora Purple سامسونگ هشتمین گزینه رنگی گلکسی اس 22 به‌شمار می‌رود. برخی از گزینه‌های موجود پیشین شامل فانتوم سفید، فانتوم مشکی، گرافیت، سبز، آبی آسمانی و کرمی بودند. سری گلکسی اس 22 حتی پیش از این نیز در یک گزینه‌ی بنفش کم‌رنگ نیز در دسترس بود، اگرچه این رنگ درانحصار فروشگاه آنلاین سامسونگ قرار داشت.

Galaxy S22 در Bora Purple قرار است در تاریخ 10 آگوست، همزمان با رویداد بعدی Galaxy Unpacked، برای خرید در دسترس قرار گیرد. کاربران می‌توانند آن را مستقیماً از سامسونگ یا از سایر اپراتورها دریافت کنند.

بدون‌شک زمان‌بندی رنگ جدید برای Galaxy S22 باید به‌عنوان یک اشاره قوی عمل کند که برخی از دستگاه‌های جدید مورد انتظار در Galaxy Unpacked در رنگ Bora Purple نیز عرضه خواهند شد. برخی از افشاگری‌های اخیر Bora Purple را در سایر دستگاه‌های آینده ازجمله Galaxy Buds 2 Pro و Galaxy Z Flip 4 به ما نشان داده‌اند.

نظر شما پیرامون رنگ Bora Purple گلکسی اس 22 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی