حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حاشیه باریک گلکسی زد فولد 4 در تصاویر زنده این گوشی مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 آینده سامسونگ دارای طراحی مشابه با نسل پیشین، اما چندین پیشرفت جزئي مانند نسبت تصویر کمی عریض‌تر در مقایسه با مدل‌های قبلی و حاشیه های باریک در اطراف نمایشگر خود خواهد بود. اکنون، یک تصویر فاش‌شده جدید تلاش می‌کند تا این دو ارتقاء طراحی را در دو نسل از گوشی تاشو سامسونگ موردتوجه قرار دهد.

حاشیه باریک گلکسی زد فولد 4

تصویر زیر Vivo X Fold (بالا) را با Galaxy Z Fold 4 (وسط) و Galaxy Z Fold 3 (پایین) مقایسه کرده است. در نگاه اول، به‌نظر می‌رسد که گوشی پرچمدار تاشو بعدی سامسونگ دارای قاب فلزی نازک‌تری در نزدیکی لولای خود بوده و از این نظر بیشتر به Vivo X Fold شباهت دارد تا Galaxy Z Fold 3.

حاشیه باریک گلکسی زد فولد 4

حاشیه باریک گلکسی زد فولد 4

این انتخاب طراحی به سامسونگ این امکان را داده است که نسبت ابعاد کمی وسیع‌تری به صفحه‌نمایش داده و دور قاب گوشی را نیز یکنواخت‌تر کند.

ازنظر ظاهری، Galaxy Z Fold 4 آینده سامسونگ ازنظر طراحی بیرونی از فرمول Galaxy Z Fold 2 و Z Fold 3 خیلی دور نخواهد شد. بااین‌وجود، نسبت تصویر وسیع‌تر یک تغییر مثبت و قابل‌قبول است؛ چراکه دسترسی به عناصر رابط کاربری را آسان‌تر کرده و کاربران تفاوت را احساس خواهند کرد.

شکل بلند و باریک گلکسی زد فولد تاکنون یکی از بزرگ‌ترین انتقادات به این نسل از گوشی‌های تاشو سامسونگ بوده است. بااین‌حال، این واقعیت که شرکت کره‌ای درحال ایجاد تغییر در این بخش بوده به این معنی است که آن‌ها به انتقادها گوش فرا داده و دید نسبتاً روشنی نسبت‌به اینکه گوشی‌های تاشو باید چه فرم طراحی را داشته باشند، در اختیار دارند.

سامسونگ قرار است Galaxy Z Fold 4 را در رویداد Unpacked 2022 در تاریخ 10 آگوست (19 مردادماه) معرفی خواهد کرد. این شرکت همچنین Galaxy Z Flip 4 را نیز معرفی خواهد کرد. Flip 4 جدا از چند ارتقاء طراحی جزئی و تغییرات زیبایی‌شناختی، بسیار شبیه به Flip 3 است.

نظر شما پیرامون حاشیه باریک نمایشگر و قاب گوشی گلکسی زد فولد 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی