حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی لبه کناری گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ در تصاویر جدید فاش شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ

سامسونگ درحال آماده‌سازی برای معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود تا ماه آینده است و با قضاوت بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، این دستگاه‌ها ازنظر طراحی تفاوت چندانی با مدل‌های سال پیش نخواهند داشت. پس از انتشار رندر نهایی گلکسی زد فلیپ 4، حال به‌تازگی رندر جدیدی از این گوشی تاشو منتشر شده که طراحی لبه کناری آن را در رنگ بنفش نشان می‌دهد.

طراحی لبه کناری گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

با استناد به رندرهایی که ازطریق 91mobiles منتشر شده است، با وجود شباهت‌های فراوان مدل‌های گلکسی زد فلیپ 3 و 4 در طراحی، برخی از تفاوت‌های جزئی باید وجود داشته باشد که چند مورد از این تفاوت‌های طراحی به‌تازگی در یک رندر جدید برجسته شده است.

با قضاوت بر اساس رندر جدید، Galaxy Z Flip 4 دارای یک قاب فلزی صاف‌تر می‌باشد که دو نیمه دستگاه را احاطه کرده است. همچنین ممکن است دکمه‌های کناری و ماژول دوربین دوگانه دستگاه کمی بزرگ‌تر شده باشند که البته تشخیص این موارد کمی دشوار است.

درمجموع، رندر جدید CAD، رندرهای اولیه گلکسی Z Flip 4 را که ماه گذشته منتشر شد، تأیید می‌کند و دید بهتری از طراحی قاب گوشی تاشو به ما می‌دهد.

طراحی لبه کناری گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

طراحی لبه کناری گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

با عرضه هر مدل Z Flip جدید، به‌نظر می‌رسد سامسونگ از لبه‌های گرد فاصله گرفته و به طراحی بلوک‌تر روی آورده است که مسلماً با فرم تاشو سازگاری بیشتری دارد؛ به‌طوری‌که لبه‌های صاف‌تر باید ارگونومی گوشی درحین کارکردن با آن را بهبود ببخشند.

گلکسی زد فلیپ 4 ممکن است در تاریخ 10 آگوست معرفی شود و سامسونگ احتمالا قصد داشته باشد تا آن را چند هفته بعد به‌صورت جهانی عرضه کند. بدیهی است که تا زمانی که این گوشی به‌طور رسمی معرفی نشود، این موارد را نمی‌توان تأیید کرد. اما با توجه به اینکه تنها چند هفته تا برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ فاصله داریم، انتظار نمی‌ورد که دستگاه تاشوی آینده تفاوت زیادی با آنچه تاکنون دیده‌ایم داشته باشد.

هر دو گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 اخیراً توسط FCC و NBTC تأیید شده‌اند که نشان‌دهنده معرفی قریب‌الوقوع از آن‌هاست.

نظر شما پیرامون طراحی لبه کناری Galaxy Z Flip 4 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

فلیپ ۳ یکی از بهترین گوشی هایی بود که باهاش کار کردم. فقط باتریش به شدت اذیتم کرد. حتما باید این موضوعو برطرف کنه ، برطرف نکنه خیلی بد می‌شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی