حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 10T بدون کلید Alert Slider و همکاری Hasselblad معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

معرفی وان پلاس 10T نزدیک است، اما اکنون به نظر می‌رسد که با آنچه که ما در مورد تلفن های وان پلاس به طور کلی می‌دانیم، کمی فاصله خواهد داشت. این هفته این شرکت تایید کرد که دستگاه آینده وان پلاس اولین گوشی پرچمدار آنها خواهد بود که بدون دکمه کناری همیشگی هشدار مخصوص وان پلاس عرضه می‌شود. همچنین در خبر ها ما شنیدیم که در این دستگاه نام Hasselblad که با وان پلاس در بخش دوربین همکاری می‌کند نیز دیده نمی‌شود.

تاریخ رونمایی از وان پلاس 10T رسما اعلام شد: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

وان پلاس 10T در 12 مرداد ماه بدون Alert Slider و نام تجاری Hasselblad معرفی می‌شود

از زمان OnePlus One، این شرکت همیشه یک کلید لغزنده در کنار دستگاه قرار داده است که به شما امکان می دهد بین حالت های زنگ سوئیچ کنید. این سوئیچ به درستی “Alert Slider” نام داشت و می‌توانست بین حالت‌ های لرزش، بی‌صدا و صدای کامل حرکت کند. در واقع بسیار شبیه سوئیچ بی‌صدایی که در آیفون پیدا می‌کنید. این ویژگی در گوشی‌ های پرچمدار وان پلاس جزء اصلی و غیر قابل حذف بود. اما به نظر می‌رسد که با OnePlus 10T، این کلید مخصوص همانطور که این شرکت تأیید کرده است، بازنشسته می‌شود.

این افشای جدید همچنین اولین نگاه به طراحی OnePlus 10T را برای ما به ارمغان می‌آورد که دارای رنگ سبز روشن در کنار یک گزینه رنگ مشکی خواهد بود. این گوشی شباهت زیادی به OnePlus 10 Pro دارد که اوایل امسال عرضه شد.

وان پلاس 10T در دو رنگ سبز و مشکی معرفی می‌شود

وان پلاس 10T در دو رنگ سبز و مشکی معرفی می‌شود

اکنون برای کسانی که نمی‌دانند چرا Alert Slider در OnePlus 10T حذف شده است، طراح اصلی توضیح داده است که این یک حرکت ضروری برای سایر اجزای کلیدی دستگاه، از جمله باتری بزرگ‌تر با شارژ سریع‌تر و آنتن‌ های بهتر بود. Alert Slider حدود 30 میلی‌متر مربع روی مادربرد اشغال می‌کند که تاثیر نسبتاً زیادی در ساخت دستگاه دارد.

علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که OnePlus 10T دارای شارژ سریع 150 واتی خواهد بود. منابع همچنین تایید کرده‌اند که این گوشی دارای دو “پمپ شارژ” برای پر کردن باتری خواهد بود.

وان پلاس 10T بدون کلید Alert Slider و همکاری Hasselblad معرفی خواهد شد

OnePlus 10T به دلیل مسائل اقتصادی از همکاری Hasselblad برخوردار نیست

آخرین تغییر کلیدی دیگر حذف نام تجاری Hasselblad است که در پرچمداران قبلی وان پلاس برجسته بوده است. حذف نام تجاری به این دلیل اتفاق افتاد که این شرکت می‌خواست یک گوشی هوشمند پرچمدار با عملکرد نهایی را با قیمت  اقتصادی ارائه دهد. با این حال، آنها تایید کرده‌اند که OnePlus 10T از سنسور 50 مگاپیکسلی IM766 سونی استفاده خواهد کرد.

در نهایت OnePlus 10T همچنین یک آرایش آنتن جدید با 15 آنتن مجزا در داخل گوشی را به ارمغان می‌آورد. طرح جدید زمانی که گوشی به صورت افقی نگه داشته می‌شود بهتر عمل می‌کند، که برای کسانی که با گوشی خود بازی می‌کنند بهتر است. افشای جدید همچنین تایید کرده است که این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی عرضه خواهد شد که از قبلا می‌دانستیم.

 

برای کسانی که نمی‌دانند، وان پلاس 10T در تاریخ 12 مرداد ماه 1401 معرفی می‌شود. منتظر معرفی این دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری