حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش جزئی قیمت گلکسی زد فلیپ ۴ محتمل است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

نوزدهم مرداد ۱۴۰۱ برای معرفی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ مشخص شده است. سری چهارم گوشی‌های Galaxy Z که با تغییر طراحی جزئی در لبه‌های دستگاه ارایه خواهند شد. در شایعه‌ای می‌شنویم که افزایش جزئی قیمت گلکسی زد فلیپ ۴ محتمل است.

افزایش قیمت گلکسی زد فلیپ ۴

انتظار می رود مدل پایه Galaxy Z Flip 4 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت 1080 یورو عرضه شود. در همین حال، مدل‌های 256 و 512 گیگابایتی به ترتیب 1160 و 1280 یورو قیمت خواهند داشت. وجود مدل 512 گیگابایتی جالب است زیرا سامسونگ مدل Z Flip تا کنون این حجم فضای ذخیره سازی را نداشته است.

سال گذشته بود که Galaxy Z Flip 3 با قیمت 1049 یورو در اروپا عرضه شد، بنابراین با توجه به تورم ارزهای اصلی که در بسیاری از کشورهای جهان احساس می شود، تعدیل افزایش قیمت منطقی است.

رندر گلکسی زد فلیپ 4

رندر گلکسی زد فلیپ 4

انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 به تراشه پرچمدار جدید اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز شود و از باتری بزرگتر 3800 یا 3900 میلی آمپر ساعتی تغذیه کند. انتظار می رود که شارژر تا توان 25 وات را پشتیبانی کند. حدس می زنیم که صفحه نمایش تاشو و تنظیمات دوربین مشابه Z Flip3 باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این افزایش قیمت حاصل از تغییر ارزش یورو در برابر دلار چقدر اهمیت داشته باشد؟ برای بازار ما که شاید خروجی خاصی را نداشته باشد و با همان قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ آن را شاهد باشیم.

تاریخ رویداد آنپکد آینده سامسونگ با معرفی سری گلکسی زد 4 مشخص شد: 19 مرداد 1401

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)