حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت های سری شیائومی پد 6 چهار عدد و از اندازه 10.4 تا 14 اینچی خواهند بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

طبق گزارش‌ های مستقیم از چین، شیائومی در حال کار بر روی چهار تبلت جدید خود است. بنابراین به نظر می‌رسد که سری شیائومی پد 6 در راه باشند. این خانواده از اندازه‌ 10.4 اینچی تا مدل بزرگ 14 اینچی را دربر می‌گیرد که به نظر می‌رسد جایگزین ارزان‌تری برای تبلت Galaxy Tab S8 Ultra سامسونگ باشد. با ترنجی در بررسی جزئیات این خبر همراه باشید.

شیائومی پد 5 و پد 5 پرو تقریبا یک سال پیش معرفی شدند. به نظر می‌رسد شیائومی به زودی جانشینانی را برای این تبلت ها بیاورد. همچنین به نظر می‌رسد که این شرکت ممکن است اینبار خط تولید تبلت های خود را حتی بیشتر گسترش دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، شیائومی چهار تبلت جدید را برای عرضه در سال جاری آماده کرده است. تبلت های مذکور در چهار اندازه مختلف ارائه می‌شوند: 10.4، 11، 12.6 و 14 اینچی. مدل 11 اینچی کاملاً مطمئن به نظر می رسد که نسخه پایه شیائومی پد 6 باشد. زیرا عبارات افشاکننده به آن اشاره دارد و شیائومی پد 5 نیز به همین اندازه است.

تبلت های سری شیائومی پد 6 چهار عدد و از اندازه 10.4 تا 14 اینچی خواهند بود

با این حال، سه مدل دیگر برای بررسی جالب تر هستند. برای هرکدام از آنها این افشاگر مطرح فناوری ادعا می‌کند که قیمت به طور مستقیم با اندازه مرتبط است. به این ترتیب، می‌توان تبلت 12.6 اینچی را شیائومی پد 6 پرو فرض کرد. اطلاعات قبلی ادعا می‌کرد که اسنپدراگون 870 و اسنپدراگون 888 در تبلت‌ های آینده شیائومی ظاهر می‌شوند. بنابراین احتمالاً پد 6 شیائومی با اندازه 11 اینچی یک تراشه ارتقا یافته از اسنپدراگون را دریافت می‌کند. ارتقاء 860 در شیائومی پد 5، به اسنپدراگون 870 برای این تبلت منطقی به نظر می‌رسد. تبلت 12.6 اینچی اما می‌تواند اسنپدراگون 888 را دریافت کند. بنابراین شیائومی پد 6 پرو نیز با این تراشه یک پله بالاتر از اسنپدراگون 870 در شیائومی پد 5 پرو خواهد بود.

تبلت شيائومی پد 6 ممکن است از نمایشگر 144 هرتز و شارژر 120 وات بهره‌مند باشد

تبلت 14 اینچی سری شیائومی پد 6 رقیب ارزان‌تری برای گلکسی تب اس 8 اولترا خواهد بود

به نظر می‌رسد تبلت 14 اینچی پریمیوم ترین تبلت شیائومی باشد و احتمالاً به عنوان رقیب گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ اما با قیمتی به مراتب پایین‌تر قرار می‌گیرد. منطق حکم می‌کند که بدترین تراشه ای که می‌تواند از آن برخوردار باشد، اسنپدراگون 888 خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که شیائومی آن را با یک اسنپدراگون 8 نسل 1 یا حتی یک اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه کند. هر چند در حال حاضر هیچ کدام از این موارد تایید یا رد نمی‌شود.

در نهایت مدل 10.4 اینچی ارزان‌ترین مدل در میان این تبلت ها خواهد بود و می‌تواند به خوبی با نام تجاری ردمی به فروش برسد. چندی پیش نیز خبر حضور دستگاهی با نام ردمی Pad 5G منتشر شد. بنابراين منطقی است که شیائومی یک تبلت مقرون‌ به‌صرفه تحت برند ردمی برای مقابله با رقبای خود در ریلمی و اوپو ارائه کند. هفته‌ها پیش شایعات مربوط به تبلت مجهز به مدیاتک در منابع منتشر شد و این احتمال وجود دارد که تبلت 10.4 اینچی ردمی مجهز به تراشه‌ای رقابتی از مدیاتک باشد.

 

کدام یک از اعضای سری شیائومی پد 6 برای شما جذاب‌تر است؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات به ما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری