حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی پد 6 دارای حالت Deep Sleep با 49.9 روز زمان آماده‌به‌کار است!

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شیائومی

سری Xiaomi Pad 6 در رویداد 18 آوریل این شرکت به‌صورت رسمی معرفی شدند اما هنوز برای عرضه جهانی در دسترس قرار نگرفته‌اند. گفته می‌شود مدل Pad 6 Pro یک تبلت انحصاری برای بازار چین است درحالی‌که Pad 6 در سطح جهانی در دسترس خواهد بود. بااین‌حال، هر دو مدل دارای یک حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی با نام Deep Sleep هستند که زمان آماده‌به‌کار یا استندبای تا 49.9 روز را برای تبلت شیائومی پد 6 فراهم می‌کند.

حالت Deep Sleep تبلت شیائومی پد 6

هر دو نوع استاندارد و پرو جدیدترین تبلت‌های شیائومی دارای «Deep sleep mode» هستند که شبیه حالت Hibernation mode موجود در شیائومی 13 اولترا است. باتری پد 6 شیائومی با فعال شدن این حالت جدید، نزدیک به 50 روز در حالت آماده‌به‌کار باقی می‌ماند.

شیائومی پد 6 دارای باتری 8840 میلی‌آمپرساعتی و زمان آماده‌به‌کار تا 49.9 روز است، درحالی‌که شیائومی پد 6 پرو با باتری 8600 میلی‌آمپرساعتی می‌تواند تا 47.9 روز در حالت آماده‌به‌کار باشد. این ویژگی با کمک یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی کار می‌کند و برنامه‌هایی که کاربر مکرراً از آن‌ها استفاده می‌کند را ردیابی کرده و موارد غیرضروری را نیز غیرفعال می‌کند.

حالت Deep Sleep تبلت شیائومی پد 6

حالت Deep Sleep تبلت شیائومی پد 6

علاوه‌بر این، حالت فوق ویژگی‌های سخت‌افزاری مانند Wi-Fi و بلوتوث را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. هنگامی‌که حالت Deep Sleep فعال می‌شود، این تبلت نه‌تنها از سایر دستگاه‌های متصل به آن جدا شده، بلکه Wi-Fi و بلوتوث نیز به‌طور کامل خاموش می‌شوند.

همان‌طور که گفته شد، این حالت شبیه Hibernation در Xiaomi 13 Ultra است، اما هر دو مورد اهداف متفاوتی دارند. حالت Hibernation در 13 Ultra زمانی فعال می‌شود که باتری در 1 درصد نهایی شارژ خود باشد، در این شرایط گوشی هوشمند همه برنامه‌های شخص ثالث را می‌بندد و یک تصویر زمینه سیاه اعمال می‌کند. درنتیجه با شارژ 1 درصد می‌توانید 60 دقیقه زمان آماده‌به‌کار داشته باشید و حدود 12 دقیقه تماس تلفنی برقرار کنید.

شما این قابلیت را دارید که به‌راحتی حالت Deep Sleep را در سری پد 6 شیائومی فعال کنید. زمانی که نمی‌توانید تبلت خود را شارژ کنید و نمی‌خواهید آن را خاموش کنید و از مدت زمان طولانی استندبای لذت ببرید، می‌توانید این حالت جدید را فعال کنید.

نظر شما درباره حالت خواب عمیق تبلت شیائومی پد 6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی