حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro رسما معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شیائومی

همزمان با معرفی شیائومی ۱۳ اولترا به عنوان پرچمدار پریمیوم این برند چینی، محصولات دیگر آن‌ها نیز معرفی می‌شوند. دو تبلت جدید از این برند نیز در این رویداد حضور داشتند. تبلت شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro می‌توانند با سخت‌افزار جذاب و قیمت تهاجمی یک گزینه جذاب در اکوسیستم اندروید باشند.

هر دو تبلت جدید شیائومی دارای نمایشگر ۱۱ اینچی هستند که رزلوشن 2880×1800 پیکسل را دارد و با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز در جهت نمایش هر چه نرم‌تر محتوا تلاش می‌کند. نسبت تصویر این نمایشگر ۱۶:۱۰ بوده و با پشتیبانی از استانداردهای HDR10 و Dolby Vision ارائه خواهد شد. محدوده رنگی P3 و عمق رنگ ۱۰ بیتی نیز در دسترس است.

دو سنسور تشخیص نور محیطی (یکی در جلو و یکی در پشت) برای تنظیم روشنایی نمایشگر بر اساس محیط تعیبیه شده است. همچنین جسگر سنجش گرمای رنگ محیط نیز وجود دارد تا گرمای رنگ سفید براساس آن تنظیم شود.

تفاوت این دو تبلت در بخش تراشه و دوربین بیشتر خودنمایی می‌کند که به صورت مجزا درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

تبلت شیائومی Pad 6

شیائومی پد ۶ به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است. این تراشه خوشنام که دیگر پا به سن گذاشته با حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه خواهد بود. رابط کاربری MIUI Pad 14 در بخش نرم افزاری عنوان شده اما نسخه سیستم‌عامل اندروید مشخص نیست.

باتری ۸۸۴۰ میلی آمپری این تبلت با شارژر سریع سیمی ۳۳ وات شارژ می‌شود. ضخامت ۶.۵۱ میلی‌متری و وزن ۴۹۰ گرمی برای تبلتی در این اندازه و این حجم باتری که بدنه کاملا فلزی دارد، قابل قبول است.

به عنوان یک تبلت از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی تکی ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در دنیای تبلت‌ها این مشخصات خیلی هم بد نیست.

در بخش ارتباطات USB C مدل USB 3.2 Gen 1 و Wi-Fi 6E از نقاط برجسته آن است. دکمه پاور با حسگر اثرانگشت یکپارچه شده و ۴ بلندگو در کنار ۴ میکروفون برای تجربه صوتی بهتر ارائه می‌شود.

پشتیبانی از کیبرد هوشمند مجهز به NFC و ۲ قلم نسل دوم برای آن وجود خواهد داشت.

قیمت شیائومی پد ۶ در چین و برای مدل‌های زیر عبارت است از:

  1. ۱- مدل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۲۷۶ دلار
  2. ۲- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۲۹۰ دلار
  3. ۳- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۳۲۰ دلار

تبلت شیائومی Pad 6 Pro

شیائومی پد ۶ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ همراه است. نوع حافظه داخلی و حافظه رم آن با مدل پایه فرقی ندارد و در بخش نرم افزار همان MIUI Pad 14 را ارائه خواهد کرد.

در بخش دوربین یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با حسگر تصویر سونی IMX596 در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی یک مجموعه دوربین دوگانه به رهبری دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر تصویر سامسونگ S5KJN1 است که یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج در کنار خود دارد.

باتری کمی کوچکتر بوده و یک سلول ۸۶۰۰ میلی‌آمپری است ولی شارژ سریع‌تر ۶۷ واتی ارائه می‌کند. ضخامت و وزن به مانند مدل عادی عنوان شده است. در بخش اتصالات نیز تفاوت خاصی وجود ندارد.

قیمت شیائومی پد ۶ پرو در چین و برای مدل‌های زیر عبارت است از:

  1. ۱- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۳۵۰ دلار
  2. ۲- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۳۹۲ دلار
  3. ۳- مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۴۳۶ دلار
  4. ۳- مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۴۸۰ دلار

نظر شما درباره تبلت‌های جدید Xiaomi چیست؟ همچنین می‌توانید با شیائومی بند ۸ که در همین رویداد معرفی شد، آشنا شوید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)