حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شيائومی پد 6 ممکن است از نمایشگر 144 هرتز و شارژر 120 وات بهره‌مند باشد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

سال گذشته شیائومی با معرفی دو دستگاه مجددا به تولید تبلت ها بازگشت. حالا اما این شرکت برای تولید و معرفی شيائومی پد 6 نیز برنامه ریزی می‌کند. همچنین گويا شیائومی برنامه‌ای برای افزایش تعداد مدل ها در این بخش دارد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که شاهد چهار تبلت باشیم که احتمالا سه تای آن‌ها بخشی از سری پد ۶ شیائومی و یک تبلت با برند ردمی عرضه خواهد شد. امروز اما در اخبار جزئیات بیشتری از تبلت شيائومی پد 6 منتشر شد. بیایید در ترنجی نگاهی به آنها بیاندازیم.

یکی از منابع معتقد به این واقعیت است که دستگاه های جدید تراشه‌ هایی را از شرکت مدیاتک دریافت خواهند کرد. اما احتمالاً پردازنده‌ های کوالکام نیز در تبلت‌ های جدید خط شیائومی پد 6 جایگاهی برای کاربران علاقه‌مند پیدا کنند. بنابراین دیدگاهی مبنی بر این امکان وجود دارد که این دستگاه ها در دو نسخه از پلتفرم سخت افزاری موجود باشند. یکی از آن دستگاه ها شیائومی پد 6 است که تراشه های کوالکام و مدیاتک را دریافت خواهد کرد. به عنوان مثال از اسنپدراگون 8 نسل 1 و دیمنسیتی 9000 استفاده می‌کند.

از جمله پیشرفت‌ های احتمالی پد 6 می‌توان به افزایش قدرت شارژ به 120 وات در مقابل 67 وات  در نسخه‌ های پیشین و همچنین استفاده از نمایشگری با نرخ تجدید 144 هرتز اشاره کرد. احتمالا همه دستگاه های جدید نسخه جدیدی از MIUI را برای تبلت ها و همچنین بلندگو های بهبود یافته دریافت خواهند کرد. همچنین با توجه به سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش پر مصرف، مهم است که یک باتری بزرگ در اینجا در دسترس باشد.

تبلت شیائومی پد 6 اولین گواهینامه را دریافت کرد؛ رونمایی در اواخر تابستان 1401

زمان معرفی تبلت شیائومی پد 6

پس از وقفه ای چند ساله، در تابستان سال گذشته، شیائومی نسل جدیدی از تبلت های خود را عرضه کرد که پنجمین نسل از آنها محسوب می‌شد. در همان زمان، این شرکت خود را به انتشار یک مدل محدود نکرده و دو نسخه پایه و پرو را همزمان معرفی کرد. اکنون اما شیائومی در حال آماده سازی دستگاه جایگزینی برای شيائومی پد 5 است. و قصد دارد آن را یک سال پس از عرضه نسخه قبلی در تابستان سال جاری معرفی کند.

در روز های اخیر گزارشاتی مبنی بر آماده بودن شیائومی پد 6 منتشر شد و این دستگاه برای دریافت گواهینامه های لازم ارسال شد. به ویژه ما اشاره‌ای به دستگاهی با کد نام 22081283G را در خبر ها داشتیم. با توجه به مدارک موجود، کد نام مذکور همان شیائومی پد 6 خواهد بود.

همانطور که بالاتر گفتیم، ما فرض می‌کنیم که امسال شیائومی چهار تبلت را عرضه خواهد کرد. آنها شیائومی پد 6، پد 6 پرو، پد 6 پرو 5G (احتمالی) و ردمی پد خواهند بود.

 

دیدگاه شما راجع به مشخصات احتمالی تبلت جدید شیائومی چیست؟ هرچند فعلاً باید آنها را در حد شایعه بدانیم. اما در آینده با خبر های بیشتری درباره این تبلت با شما همراه خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آقای عط.ایی یه سوال داشتم.
چرا تو کانال یوتیوب فقط Shorts میذارید؟
اون همه گوشی آنباکس میکنید ولی تو یوتیوب پست نمیذارید.😅

سلام وقت بخیر

آنباکس ها رو هم به صورت شرتس می ذاریم یوتوب – ایشالا محتوای اختصاصی یوتوب رو در آینده نزدیک استارتش رو می زنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری