حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه ویندوز 12 احتمالاً در سال 2024 خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows، شایعات، مایکروسافت

در گزارشی جدید بیان می‌شود که سرعت انتشار نسخه‌ های جدید سیستم عامل ویندوز از جمله عرضه ویندوز 12 آینده توسط مایکروسافت ممکن است کاهش یابد. البته طبق این گزارش سرعت انتشار ویژگی‌ های جدید ویندوز اما توسط مایکروسافت شتاب‌ خواهد گرفت. به عبارت دیگر انتظار شما برای ویندوز 12 احتمالاً تا سال 2024 به طول خواهد انجامید.

از آنجایی که کاربران ویندوز شروع به درک ایده مایکروسافت برای ارائه به‌روزرسانی سالانه ویژگی‌ها کردند، ممکن است این شرکت بار دیگر در آستانه تغییر افکار آنان باشد. گزارش جدید منبع نشان می‌دهد که مایکروسافت قصد دارد هر سه سال یک بار به عرضه نسخه‌ های جدید ویندوز، مشابه ویندوز ویستا، ۷ و ۸ بازگردد.

این بدان معنی است که مایکروسافت یک به‌روزرسانی ویژگی ها با کد نام Sun Valley 3 را حذف کرده است. کاربران ویندوز انتظار داشتند این نسخه در سال 2023 وارد بازار شود. در عوض مایکروسافت می‌خواهد یک ویندوز جدید را در سال 2024 منتشر کند. به عنوان یادآوری، مایکروسافت شروع به انتشار به‌روز‌رسانی 22H2 یا Sun Valley 2 در ماه گذشته کرد. این امر باعث ایجاد تغییرات زیادی در سیستم عامل مایکروسافت شد. مانند منوی شروع جدید، طراحی مجدد مدیریت وظیفه و مدیریت فایل جدید.

تاریخ عرضه ویندوز 12 احتمالاً در سال 2024 خواهد بود

مایکروسافت برای ویندوز 12 برنامه عرضه آپدیت خود را تغییر می‌دهد

برنامه جدید مایکروسافت نشان می‌دهد که کاربران سیستم عامل آن سالی یک بار ویژگی های اصلی را دریافت خواهند کرد. همچنین یک نسخه جدید هر سه سال یکبار معرفی می‌شود. بنابراین، نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت، يعنی ویندوز 12 برای سال 2024، یعنی سه سال پس از انتشار ویندوز 11 در سال 2021، برنامه ریزی شده است.

تعجبی نخواهد داشت اگر با نزدیک‌تر شدن به آن تاریخ تغییرات بیشتری در زمان عرضه ایجاد شود. به هر حال مایکروسافت هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در مورد آن اعلام نکرده است. همچنین غیرممکن نیست که این شرکت آمریکایی ویژگی های خاصی را که در ابتدا برای ویندوز 11 برنامه ریزی شده بود به تعویق بیندازد.

به‌روزرسانی‌ های کوچک نیز می‌توانند بخشی از تلاش‌ های جدید مهندسی نرم‌افزار «Moments» مایکروسافت باشند. که انتظار داریم در سال 2023 برای معرفی ویژگی های جدید به نسخه فعلی ویندوز که اکنون با نرخ حداکثر چهار به روز رسانی در سال است آغاز شود.

 

نظر شما راجع به تاریخ عرضه ویندوز 12 در سال 2024 و استراتژی جدید مایکروسافت برای ارائه خدمات و آپدیت ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری